Wpis z mikrobloga

@piotreek88: wydaje mi się, że przysługuje ten 10-dniowy zwrot.

@Dolan: a to nie jest tak, że moment zawarcia umowy jest poza lokalem, a moment odbioru towaru w siedzibie firmy (bo przecież to nie jest właściwa faza umowy, tylko odbiór towaru)?
@Jade: z tego co czytałem to właśnie chodzi o to, że nawet jak kupisz przez net, a odbierasz osobiście to masz wtedy możliwość sprawdzenia towaru. Reklamacje 10 dni przysługują tylko przy zamówieniach jak towar dostajesz dopiero przesyłką.
@piotreek88: Tak, jak najbardziej. Przy zakupie przez stronę internetową z odbiorem w salonie przysługują Ci takie same prawa, jak przy zamówieniu internetowym z wysyłką.
@X-KOM: Dzięki za informację.

Pytam, ponieważ chcę zakupić u was router, a z racji, że poprzedni zakup nie był trafiony, wolę się upewnić, czy jeśli ten nie będzie ok, to będę mógł towar oddać.

Może mi coś podpowiecie, jaki sprzęt kupić? W piątek odesłałem do sklepu (oleole) tp-link wrt4300, bo router fajny, ale co z tego, skoro zasięg wifi baaaardzo kiepski.

Potrzebuję router z portami gigabitowymi, złączem usb (printserver), oraz wifi