Wpis z mikrobloga

@kvadzio: Grałem na komputerze głównie iks de.

Mam skończony kurs cnc, pracowałem trochę w tym charakterze.

Technikiem informatykiem jestem z wykształcenia, też pracowałem w zawodzie.
@niemenel: Rozumiem. To tylko jedno ogłoszenie, przeżyjesz. Może jak jesteś tu przy okazji i jesteś z okolic środkowo-północnej Anglii, to opowiesz czy są tam jakieś ciekawe miejsca gdzie warto by zamieszkać / zwiedzić ?
@augustyn_kordecki: No wiem, że nie jest różowo ... ale cóż, innego bardziej "białego" dużego miasta chyba nie znajdę ? Jest jakieś ?

Jadąc do Anglii chcę przebywać z Anglikami ! Dżentelmenami w monoklu i cylindrze popijającymi herbatkę o 5 o clock ! (no dobra, wiem że to trochę na wyrost wyobrażenie, ale niech będą to po prostu Anglicy, a nie menażeria z bliskiego wschodu)
@Laserade: W sumie to bardziej biała jest Szkocja. Do niej napływa mniej kolorowej esencji tolerancji i multikulturalizmu.

Zweryfikuję Twoje wyobrażenie - o ile często są to naprawdę mili ludzie tak młodzież imprezuje gorzej niż w naszych akademikach. Pójdź na główną ulicę miasta w piątek/sobotę wieczór - jest to istny dramat. Zarzygani i nachlani z rozerwanymi ciuchami idą sobie normalnie ulicą bez najmniejszego problemu.

Aczkolwiek jak lubisz single malty to będziesz zachwycony
@Laserade: W West Midlands jest od cholery fabryk produkujących części samochodowe które cały czas szukają osób. Ja z kilkumiesięcznym doświadczeniem dostałem pracę na drugi dzień po tym jak poszedłem do agencji, jak masz zrobiony kurs i znasz angielski to Cię przyjmą z uśmiechem na twarzy. Tylko z tym kursem to nie do końca tak różowo, bo krzywo patrzą na zagraniczne.