Aktywne Wpisy
![WielkiNos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WielkiNos_dTiY14auZf,q60.jpg)
WielkiNos +441
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
![WielkiNos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WielkiNos_dTiY14auZf,q60.jpg)
WielkiNos +245
Czaicie, że lewacy są tak niedouczeni, że nie ogarnęli jeszcze, że pocisk porusza się szybciej niż dźwięk?
Pocisk z karabinu porusza się z prędkością około 1000m/s. Prędkość dźwięku to 360m/s. Czyli pocisk doleci do celu około 3 razy szybciej niż usłyszymy dźwięk wystrzału.
#trump #bekazlewactwa #militaria #usa #teoriespiskowe
Pocisk z karabinu porusza się z prędkością około 1000m/s. Prędkość dźwięku to 360m/s. Czyli pocisk doleci do celu około 3 razy szybciej niż usłyszymy dźwięk wystrzału.
#trump #bekazlewactwa #militaria #usa #teoriespiskowe
![WielkiNos - Czaicie, że lewacy są tak niedouczeni, że nie ogarnęli jeszcze, że pocisk...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/34d6f1be6863ffa0edd9ed031996f5a55da004ca36b232e40b15759480b679e2,w150.jpg?author=WielkiNos&auth=d4732655a1371074ce94e51144468384)
źródło: temp_file6774865494735531012
Pobierz
https://support.google.com/adwords/answer/1722066?hl=pl
Ty kompletnie nie wiesz o czym piszesz, mylisz pojęcia - mylisz kampanię reklamową (jak np. spot reklamowy), z wydatkami na reprezentację (samochód prezesa), na dodatek jako, że się wkopałeś, stosujesz taktyki Matki Kurski, "daj mi jakieś zestawienia" - #!$%@? dałem ci link jak działa adwords - wejdź sobie w sprawozdanie finansowe google i zobacz ile na tym zarabia, to może wtedy zrozumiesz że firmy usługowe też się reklamują i liczą czy im się to opłaca czy nie, nawet samo google dało poradnik jak liczyć to bardzo prosto, żeby ludzie nie w temacie mogli sobie policzyć jakieś proste wskaźniki. A działy marketingu często o wiele dokładniej badają swoje
@fledgeling: Jak widać sam się gubisz w tej
Nie dają nic - więc nikt tego nawet nie stara się badać - i policzyć zwrotu na inwestycji.
Dostałeś bardzo prosty przykład jak prywatne firmy badają wpływ kampanii (chwilę temu jeszcze w ogógle zaprzeczałeś, że ktoś tak robi! - co za zmiana taktyki) - ale stosujesz taktykę Matki Kurka i domagasz się jakichś "dowodów", że firmy usługowe mierzą wpływ kampanii. Tak
@zwierze: Wyjdź sobie nocą na Piotrkowską. Policz ludzi (wystarczy jedna dłoń). Wyjdź sobie nocą we Wrocławiu. Spróbuj zrobić to samo.
@fledgeling: Czyli sam twierdzisz coś przy czym cały czas obstaję. Jednocześnie chciałbyś zobaczyć rentowność filmu. Sam sobie zaprzeczasz.
@Dakkar: Pokłosie upadku zakładów włókienniczych. Faktem jest jednak, że od kilku lat wzrost gospodarczy Łodzi jest coraz lepszy, a odpływ mieszkańców coraz mniejszy. Wniosek? Inwestycje przynoszą oczekiwane rezultaty.
Moim zdaniem, jeśli coś jest niemierzalne, to nie można sobie sukcesów przypisywać, bo może inwestycje nie wynikają z propagandy, ale z innych czynników.
Racjonalna administracja nie powinna wydawać publicznych pieniędzy na coś, czego efektu nie można zmierzyć - bo równie dobrze, mogliby zainwestować w bioenergoterapeutę, czy
@Dakkar: Pomyliłeś się o dekadę, ale o te zakłady właśnie chodzi. Demografia reaguje długofalowo.