Aktywne Wpisy
mk321 +5
Dobry_Gospodarz +263
Patrzę z okna na rzekę. Z budynku który był zalany do drugiego piętra w 97. Na szczęście jestem na trzecim.
To nie #wroclaw tylko mała mieścina blisko czeskiej granicy. Lokalsi cały czas na telefonach, samochody poprzestawiane na parkingi na wzgórzach, z dala od rzeki.
Jeśli gdzieś będzie sytuacja krytyczna będą po mnie dzwonić i pojadę pomóc, trzymajcie kciuki żebym ja nie musiał dzwonić, że pomoc potrzebna jest u mnie
#
To nie #wroclaw tylko mała mieścina blisko czeskiej granicy. Lokalsi cały czas na telefonach, samochody poprzestawiane na parkingi na wzgórzach, z dala od rzeki.
Jeśli gdzieś będzie sytuacja krytyczna będą po mnie dzwonić i pojadę pomóc, trzymajcie kciuki żebym ja nie musiał dzwonić, że pomoc potrzebna jest u mnie
#
#rower
Natomiast możesz dać mostek krótszy, ale o większym wzniosie, jeśli chcesz kierownicę wyżej, albo tak samo wysoko, tylko bliżej.
A gdzieś wyczytałem, że dla mostków karbonowych smauje się je od wenątrz pastą co zwiększa tarcie po to by tego mostka nie dokręcać na max do sterowej. Faktycznie to ma sens?
@cierpkiezale: Jak to nic się nie daje? Ja sobie zmieniłem mostek tak, jak opisałem i osiągnąłem zamierzony efekt (chciałem mieć kierownicę prostą zamiast giętej => musi być wyżej mocowana, a jednocześnie chciałem mieć tę kierownicę bliżej mostka).
@cierpkiezale: Ma sens, chociaż raczej w przypadku carbonowej sterówki. Jeszcze większy sens to ma przy carbonowej kierownicy i mocno powycinanej pokrywce mostka, która styka się małą powierzchnią.
Aczkolwiek pasta montażowa nie jest wymagana.