Wpis z mikrobloga

Wiktor na stażu, w swoim dzienniku opisuje pierwsze wewnętrzne "brudy". Zgodnie z obietnicą nie ingerujemy w jego treści. Będzie #afera ?

Dzień 7 i 8

Zająłem się troszkę bardziej złożonymi naprawami, przez co ilość laptopów którymi się zajmuję na dzień spadła o połowę. Nauczyłem się wymieniać matrycę :-)


Żeby nie było, że wszystko w serwisie jest idealnie to powiem, że od początku tygodnia brakuje dysków na wymianę uzbierała się cała półka laptopów które na nie czekają. Na dodatek do jednego z laptopów wydano mi niepasujący palmrest.


Ja też jeszcze nie wszystko robię dobrze - wymieniłem w pewnym laptopie prawie wszystko (został tylko palmrest, obudowa matrycy i procesor) i po złożeniu nie uruchomił się. Przekazałem do weryfikacji i dzisiaj się okaże co zrobiłem źle :-(


Wczoraj miałem szkolenie na temat ubezpieczeń - w centrum serwisowym naprawiamy laptopy na zlecenie ubezpieczycieli np. przy przedłużeniu gwarancji bądź przy ubezpieczeniu NW. Dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy o ubezpieczycielach i klientach :-D Główny problem to nieznajomość umów - klienci wysyłają laptopy z problemami, które nie są objęte ubezpieczeniem. Drugi problem to wymuszenia - do ilustracji wrzucam zdjęcie zrobione przez Tomka. Klient napisał, że rozkleił mu się karton i laptop upadł na schody.


Pozdrawiam, @wik5

My natomiast możemy powiedzieć, że wczoraj wydarzyła się ciekawa sytuacja, podczas analizowania zamkniętych zgłoszeń klientów indywidualnych którzy z różnych względów nie zdecydowali się na naprawę, znaleźliśmy prywatne zgłoszenie Wiktora z lipca tego roku.

Zgłosił się do nas z Samsungiem NP530 który miał wyłamaną klapę matrycy, niestety nie zdecydował się na naprawę ponieważ na tamten moment możliwa była tylko wymiana całego skrzydła razem z matrycą, taśmami i zawiasami.

Niedawno sprowadziliśmy od producenta obudowy które były potrzebne do naprawy tego modelu i dzięki temu mogliśmy zaoferować mu darmową usługę wymiany, jedynie musiał ponieść koszt części. I już dziś Wiktor cieszy się z naprawionego laptopa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wik5nastazu #serwispc #oswiadczenie #praca #pracbaza #poznan #wikileaks #bezsciemy #ciekaowastki #komputery #samsung #laptop
naprawalaptopow - Wiktor na stażu, w swoim dzienniku opisuje pierwsze wewnętrzne "bru...

źródło: comment_DtwHSaI93qc1tVRxhZSR7vWUVtnmCBko.jpg

Pobierz
  • 15
@cielo: Bo sprzedawcy w sklepach często wprowadzają klientów z błąd mówiąc:

Jak się Panu znudzi laptop to wystarczy go zniszczyć i dostanie Pan nowego.


Wystarczy go ubezpieczyć.

Oczywiście nie jest to prawdą ponieważ szkoda musi być chroniona przez Ogólne Warunki Ubezpieczenia, poza tym laptopy nie są wymieniane na nowe tylko naprawiane.
@wik5: taka nudna robota czy było więcej brudów? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Te kilka wpisów które się ukazały czytałem z zaciekawieniem. Po stażu tzn. dalej tam robisz czy się pożegnałeś?