Wpis z mikrobloga

@maciao: Chętnie posłucham, czy te ciekawe pokrywają się z tymi za które można żyć? :)

Nie no serio lękam się przez brak pomysłu na studia, więc proszę o pomoc.
  • Odpowiedz
@Argetlam: Kierunek BN jest ostatnio bardzo lansowany. Ogólnie ostatnim czasem zawody związane z bezpieczeństwem są bardzo popularne. Jeśli interesujesz się tematyką militarną spróbuj do Wyższej Szkoły Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Możesz również wstąpić do Policji, spróbować swych sił w PSP albo normalnie zaciągnąć się do woja. Kierunek Bezpieczeństwa Narodowego powinien ułatwić Tobie dostanie się do takich ale nie jest to zagwarantowane. Jeśli wybierzesz w tej szkole specjalność policyjną (dokładnej nazwy nie
  • Odpowiedz
@maciao:

Nie mam pojęcia, jestem w 3/4 technikum (kierunek nieważny bo i tak nie będę go wykonywał) i po prostu włączyły mi się lęki co dalej.

Zależy jak się będę utrzymywał, czy będę pracował w dzień, czy wieczorami.
  • Odpowiedz
A ja moge polecić ze względu na duży wybór specjalności, fajne zajęcia praktyczne, a czesnie mam cały czas takie same, do tego polecam patrzec na ich promocje, szczegolnie na fakt, że mozna połaczyc usługi z kursami i szkoleniami a dla mnie bardzo wazne jest zdobycie dodatkowych kwalifikacji, wiec w związku z tym, że oni mi to umożliwiają polecam tą Uczelnie.
  • Odpowiedz
Polecam Uczelnie ze względu na dobrze dopasowane przedmioty i znaczną ilość praktyk. Nie ma aż tyle zbędnej teorii i da się z tego coś wynieść. Zależy kto gdzie chce iść potem. Moim zdaniem to dobra Uczelnia w kontekście nauk o bezpieczeństwie.
  • Odpowiedz
Jeśli chodzi o jakość to jest to najlepsza Uczelnia w kontekście nauk o bezpieczenstwie w regionie. Wysoki poziom, niskie opłaty i wysokie stypendia. Na uwage zasługują też liczne praktyki i coraz lepsza kadra
  • Odpowiedz