Aktywne Wpisy
Anoncio2111 +86
Witajcie Miraski, chciałem się Wam pochwalić zdjęciem Saturna, które zrobiłem dosłownie kilkanaście minut temu zestawem teleskop (zwierciadło 8 cal)+ lustrzanka. Efekt taki sobie, ale i tak jestem mega zadowolony ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ
#astronomia #astrofotografia #kosmos #nauka #fotografia
#astronomia #astrofotografia #kosmos #nauka #fotografia
WykopX +7
W pewnym momencie zaczęło się dużo zwrotów towaru od klientów, a to przekłada się na odjęcie ceny zwróconego towaru od zysku. Różowy pasek zorientował się, że niemal wszystkie zwroty były zakupione w innym sklepie (zwracać można było w dowolnym sklepie sieci, nie tylko tym, w którym się robiło zakup).
Okazało się, że załoga tamtego sklepu co chwilę robiła duże zakupy u siebie (generując sobie zysk), a potem robiła zwroty u kogoś innego (generując temu komuś straty). W ten sposób nabijali sobie bardzo duże obroty przy stosunkowo małej liczbie klientów, przez co stawali się nietykalnym ulubieńcem centrali, a przy okazji niszczyli obroty innym sklepom i doprowadzali je do redukcji ilości pracowników lub nawet zamknięcia.
@loczyn: Znaczy się pasy drogowe malujesz. Robota jak każda ( ͡º ͜ʖ͡º)
W Euro ten system działa lepiej, bo wiadomo który kasjer sprzedał który przedłużacz i zwroty zmniejszały obrót konkretnemu pracownikowi
Komentarz usunięty przez autora
@rss: czyli Twoja pracowała w "tym drugim".
Chociaż wiem, że identyczne metody były chociażby w HM
@Felonious_Gru: ale tutaj to działa dokładnie tak samo - wiadomo co kto sprzedał. Problem w tym, że takich "pierdół" nikomu się nie chce sprawdzać. Obrót i tyle.
Chyba jest więcej polskich sieci, niż tylko dwie. ;)
@rss: no w ERŁO to sie dzieje automatycznie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
EDIT: właśnie sprawdziłem w internetach i jednak pomyłka: to firma założona w juesej. :< Nie wiem czemu byłem pewien, że to nasze.
----poniżej przypadkowo usunięta wyżej odpowiedź----