Wpis z mikrobloga

@normanos: bugzilla jest strasznie toporna i normalny użytkownik (nie-dev) nigdy nie będzie tego używał, redmine wyciąga na starcie bez pluginów ponad 300MB RAM, więc pojedynczy developer sobie tego nie postawi, mantisa nigdy nie używałem to pominę. w artykule brakuje jednej najważniejszej rzeczy:

NIE WYMAGAJ ZAŁOŻENIA KONTA DO ZGŁOSZENIA BUGA, jak muszę zakładać konto żeby zgłosić buga to już wolę poszukać alternatywy.

http://vermis.hellworx.com/ vermisa używam
  • Odpowiedz
@normanos: Używaliśmy Bugzilli ale użytkownicy się gubili. Przez chwilę używaliśmy jakiegoś małego projektu (nie pamiętam już nazwy) - był ładny i wygodny dla userów, ale zbyt ograniczony dla dev'ów. Obecnie używamy Jira (Saas) i obie grupy są zadowolone.
  • Odpowiedz
@normanos: W duzej korpo w PL bylo Remedy (dobre pare lat temu, nie wiem jak teraz). W mojej obecnej firmie jakis czas temu byl IESupportManager a od kilku lat jest LanDesk. W mniejszych firmach byla albo bugzilla albo mantis.
  • Odpowiedz