Wpis z mikrobloga

Mirki cześć, wzięło mnie w nocy ale zaczynam tworzyć grę na Androida w #unity #unity3d i będę się na bieżąco dzielił postępem. Ma to być taka platformówka, na razie to tam nic szczególnego jeszcze nie ma ale zarzucam screena i gifa co już zrobiłem. Zacząłem parę dni temu a dziele się dopiero dziś i otwieram tag który nazywa się #wexproductions . Każdego zainteresowanego dalszym rozwojem prac zapraszam do obserwowania. Po skończeniu produkcji, gra trafi do Google Play. #gry #android

Programuje sam i grafiki też sam tworze :)

A i chyba następne pokazowe filmiki będę wrzucać na YT bo muszą być dłuższe albo udostępnię grę w .exe na kompa do pogrania.

Wextor - Mirki cześć, wzięło mnie w nocy ale zaczynam tworzyć grę na Androida w #unit...
  • 13
A właśnie dopisze, nie ma na tych screenach i gifie pokazanych strzałek do kierowania na andku bo dałem ifa żeby tylko na androidzie pokazywało i skakania nie zaprezentowałem gdyż gfycat ogranicza mnie do 15 sekund :D
@Visher: Jeżeli chodzi o język to Unity rozumie Jave, C# i BOO. Piszesz co Ci tam potrzeba i przypisujesz to do obiektu. Czyli w sumie wszystko co piszesz tam to jest wdrażanie własnego kodu. Unity nic nie narzuca, żadnych gotowców ani nic. Każdy ruch czy jakaś akcja dzieje się poprzez napisanie tego samemu. Unity Ci daje tylko kamere i plac budowy :D Ja osobiście używam C#.
@Cytryndor: Jeżeli masz zamiar sprzedawać aplikacje w dużym nakładzie to trzeba wykupić subskrypcje 75$ na miesiąc. Unity ma wyszczególnione ile można zarobić na darmowej i po jakiej kwocie trzeba suba. Jest to chyba 100000$ na rok. Nie ma różnicy na jaką platformę idzie gra. No a jak zrobisz bezpłatną to problem znika ale kasy też nie ma wiadomo :D