Wpis z mikrobloga

ej mirki, taka zabawa ze spadochroniarstwem, jak takie cos zaczac, od zawsze marze o skoku na spadochronie, ale chcialbym tak samemu, ale przejscie i trening to drogi sport, przynajmniej u mnie gdzie jestem. A tez np skok z gor na spadochronie etc, czy inne takie, jak zaczac. Ogolnie jestem zielony, nic nie wiem na ten temat, dlatego chcialbym sie dowiedziec, podstaw i jak to wyglada. :) ile podstawowy sprzet kosztuje etc :) #kiciochpyta #spadochroniarstwo I nie wiem co jeszcze :)

nie wiem, co kolwiek na ten temat. Tez spodobalo mi sie na tych motolotniach, ale to jeszcze drozsze pewnie. Ale i tak najbradziej marze o skoku na spadochronie :) wiadomo, na poczatku pierwszy skok, sam czlowiek nie skoczy, tylko jakies przeszkolenia etc. Dlatego sie pytam jak to wyglada od zera :) i jakie sa koszty :) no i moze jest tutaj na sali spadochroniarz czy inne takie? :)
  • 14
@porque: a tak serio serio ;) to ostatnio latałem na motoparalotni, jako pasażer, było tak zajebiście jak się spodziewałem, także polecam wszystko co z lataniem. Teraz planuję polatać ale na paralotni (bez silnika) skok na spadochronie ok 800pln
@escobarca2: wlasnie o moto mi chodzilo na poczatku :D z silnikiem :) chcialbym tego sprobowac :) wszystkeigo :) wiadomo uzbierac ogarnac o co lata, i jakby sie spodobalo to na dluzej tym sie zainteresowac :)
@tentamten: dzieki :) oczywiscie widzialem takie kursy i strony, ale chcialbym uslyszec to z pierwszej reki :) od kogos kto sie tym interesuje, a najlepiej uprawia :) ale przyda sie poczytam :)
@porque: latałem z 3 tyg temu. 1szy raz, powiem Ci że zajebista sprawa i na pewno polecam jeśli Cię to kreci. 150 zł jakoś kosztował taki lot 20min, a uwierz wystarczy Ci na 1 raz. po ok 15 min mozesz poczuc mdłości przez drgania śmigła to norma. także JOLO