Aktywne Wpisy
TheKa +2
Jaka książka albo film wywarły na Tobie największe wrażenie?
Milo900 +1
11 luty, mam zrobione 18k kroków, to daje ok 1700 krokow dziennie.
Niby czlowiek cos wiecej sie rusza niz wczesniej a waga nadal w gore.
J---c, czekam na pizze z mojej ulubionej pizzerni nocnej. Nigdzie nie ruszam sie z chalupy do konca tygodnia
#dieta nie dziala #chudnijzwykopem to scam #pizza #jedzenie
Niby czlowiek cos wiecej sie rusza niz wczesniej a waga nadal w gore.
J---c, czekam na pizze z mojej ulubionej pizzerni nocnej. Nigdzie nie ruszam sie z chalupy do konca tygodnia
#dieta nie dziala #chudnijzwykopem to scam #pizza #jedzenie





Mało kto lubi czytać więc zanim włączysz filmik to pamiętaj o kilku rzeczach:
1. Włącz HD
2. Siadł mi wczoraj mój główny kodek i musiałem skorzystać z WMV, którego YouTube nie lubi - jakość nie jest taka jak oczekiwałem i jest to wina YouTube(później wstawię link do pobrania oryginału).
3. Jest to pierwszy projekt w CS:GO i traktuję go jako typowo testowy i do szlifowania moich umiejętności. Nie jest to żadna pełnometrażówka + jutro wyjeżdżam na urlop i nie miałem czasu by to dopieścić.
Poszedłem z duchem czasu i po kilkudziesięciu godzinach gry w CS:GO zacząłem tworzyć materiały wideo, które zawsze mnie kręciły ale też zawsze przysparzały wiele problemów(nie ma nigdy projektu bez żadnych problemów typu problemy z renderowaniem, nagrywaniem, Sony Vegasem). Do zeszłego roku bawiłem się na scenie 1.6 i wprawdzie nic oszałamiającego nie zrobiłem ale mimo wszystko dobrze się bawiłem. Materiały z 1.6 możecie zobaczyć na moim kanale.
Wczoraj udało mi się pierwszy raz nagrać dema w wysokiej jakości bez żadnych problemów z renderingiem więc postanowiłem, że zrobię coś większego. Jutro wyjeżdżam na urlop więc miałem tylko jeden dzień... a raczej popołudnie i wieczór. ;)
Skończyło się na tym, że projekt wczoraj zajął mi około 7-8 godzin i jego podstawowe założenia udało mi się osiągnąć. Jest mnóstwo niedoróbek ale z racji urlopu nie chciało mi się tego odkładać do przyszłego tygodnia. Po powrocie będę dalej pracował nad czymś nowym.
Głównym założeniem dla mnie jest szlifowanie umiejętności synchronizacji muzyki z materiałem i tego chciałbym się najbardziej nauczyć. Temu też poświęcam największą uwagę. Do tego doszło trochę kombinowania z kolorami + kilka małych efektów dla testów(jak widać w niektórych akcjach nie ma w ogóle efektów).
Są miejsca gdzie synchronizacja z muzyką jest naciągana - rozkręcający się wstęp wypełniłem dość zamulonym intro i to samo zrobiłem z outro + przerywnik na ,,loading bar" w środku filmiku. Wiem, że nie jest to zaciekawe ale pierwszy raz chciałem zrobić materiał z całą piosenką.
Ogólnie kreuję swój własny styl, który głównie trzyma się bardziej edycji i efektów niżeli typowego fragshow(jak na HLTV.org) dlatego dobór i pokazanie fragów jest tutaj trochę na drugim miejscu.
Wszystkie fragi oprócz jednego nie są moje. Znalezione one zostały na YouTube. Moja jedyna akcja to ten clutch/ninja na de_mirage.
Podstawowe informacje(z YouTube po angielsku bo większość moich widzów ogląda mnie spoza granic kraju według statystyk):
Directed and produced by Vojak
FPS - 200/30
Resolution - 1280x720
Lenght - 02:43
Size - 2,52GB/107MB
Software - Sony Vegas, VirtualDub, HLAE, Inkscape
Music: Kasbo - The Wind-Up Bird
Starring: Tan1ax, Matheo, Miloszzz, Vojak, proutounz, regoregitated, void
+ czas tworzenia(w tym znalezienie dem, nagranie, zrenderowanie, znalezienie muzyki, obróbka w SV, końcowy rendering + zajmowanie się problemami) około 7-8 godzin.
To chyba na tyle. ;) Nie mam za bardzo czasu bo muszę jeszcze się spakować ale później odpowiem na ewentualne opinie i krytykę.
Mam nadzieję, że chociaż trochę się Wam spodoba.
Wołam zainteresowanych: @HARDrychuCORE: @sweteer: @DerdePersoon: @kartezjusz6644: @Pajac621: @radd00: @KrwiozerczyWombat: @kartezjusz6644: @7damian7: @jacek_soplica: @Caishen: @Jaqen: @Burzuazja:
#csgo
7/10
@KrwiozerczyWombat: 7-8 godzin to ekspresowe tempo. Przynajmniej dla mnie. Patrząc po długości profesjonalnych projektów, które trwają kilka miesięcy(dziennie godzinę-dwie) to myślę, że nie jest tak źle. ;)
Ale ogólnie racja. Do następnego projektu jako jedne z pierwszych dodałem przejścia pomiędzy akcjami i fragmentami danej
@Hermes0017: sądzę, że do Ciebie
a tak serio to bardzo fajny filmik, faktycznie tak samo jak innym przeszkadzały mi zamazane nicki w kill logu, może też trochę za dużo blura. Mógłbyś zamiast loading bara dać np widok zza pleców w zwolnionym tempie, kiedy muzyka się nie zgrywa i potrzebna jest pauza. Wystarczy wtedy widok jak ludziki sobie biegną i to zdecydowanie
- opcje uruchamiania: -console -insecure -w 1280 -h 720 -windowed
-