Wpis z mikrobloga

W związku z powtarzającymi się pogłoskami, że patch 0.9.1 poprawił optymalizację gry zdecydowałem się dociągnąć patch i sprawdzić na ile to jest prawdą. Sprawdziło się, ze stabilnych 10 fps na minimalnych w 0.9.0 (schodzących do 4 przy walce kilku czołgów w zwarciu) wydajność skoczyła do stabilnych 40-50 fps na zalecanych niskich. Wygląda na to, że wracam do gry i już mogę się pochwalić ładnym wynikiem.


#wot
A.....s - W związku z powtarzającymi się pogłoskami, że patch 0.9.1 poprawił optymali...

źródło: comment_6bChWQIIws4RidFatyyIfMdzQ78NLPDv.jpg

Pobierz
  • 9
@Atrus: Pracują jeszcze nad wsparciem wielu rdzeni i nad silnikiem Havok. Te dwie rzeczy spowodowałyby że wiele osób byłoby bardzo zadowolonych.
@Eau-Rouge: to wszystko jest #!$%@?. Pamiętam, że ponoć pierwsza tura testu 9.1 działała znacznie lepiej, niż druga... Wg mnie w 9.1 zyskałem trochę fpsów na nowych i odświeżonych mapach: natomiast te wyglądające jak z ubiegłego stulecia działają mi dalej tak sobie (ze spadkami do 20-kilku fps). Nie potrafię się nijak w tym już odnaleźć.
@t3m4: 1 i 2 test 9.0 działa fantastycznie, potem 9.0 nieco gorzej (większości osób jednak #!$%@?ł kompletnie wydajność), ale u mnie nadal było ok, za to 9.1 test był ok, za to 9.1 normalna wersja chodzi #!$%@? u mnie, lecę niemal na wszystkim na low żeby dobrze chodziło. I nadal nie chodzi dobrze bo łapie gigantyczną ilość małych lagów, czego wcześniej nie robiła gra. I znacznie gorzej chodzi z modami niż
@Eau-Rouge: u mnie fpsy cały czas stabilnie między 40-60 w zależności od mapy (co i tak uważam za #!$%@? wynik na i7 3770k i gtx 670), ale za to mam problemy z połączeniem. Kontrolka od pingu cały czas mruga, raz zielona, raz czerwona, ping pokazuje w granicach 40, ale czuje sie, jakbym grał na 300, czołg reaguje na skręt po 1,5 sekundzie, czasami zdarzają się kwiatki, że ob704 zdążył na lagu