Wpis z mikrobloga

#play

Przy rejestracji numeru podałem informację, że nie życzę sobie ofert reklamowych/handlowych. Przez dwa lata miałem spokój (nie licząc paru telefonów z propozycją przejścia na abonament).

Dzisiaj jednak otrzymałem maila z adresu "play@play-oferta.pl" z reklamą. Nigdzie nie ma informacji na jakiej podstawie mi to przysłali ani możliwości usunięcia subskrypcji.

Wiadomo coś więcej o tej fali spamu? Czy za brak w/w punktów można zgłosić to do UOKiK?
  • 24
@Andr3v: Są jeszcze zgody na marketing wewnętrzny, których nie ma na formularzu. Po zgłoszniu dostaniesz taką odpowiedź:

Szanowny Panie,


informuję, że zgodny na marketing wewnętrzny zostały zastrzeżone. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi są dla nas bardzo cenne.


Z Poważaniem


Seba Mamciewdupie

Konsultant Obsługi Klienta Play
@Andr3v: Może uda ci się jeszcze wysępić rabat na abo 10 zł odliczany od następnej faktury. Konsultant wtedy szybciej z tobą skończy, a ty jeszcze bardziej będziesz przekonany, że Play to zajebista sieć, która dba o klienta xD

Powinni to uszanować, zwłaszcza, że mail na który to przysłali nie służy mi do otrzymywania reklam.


Nikt ci nie kazał podawać tego maila przy umowie.