Wpis z mikrobloga

@Gorion103: Nie sądziłem, że tyle wyjdzie, a jak rano wstałem to głupio było anulować już. Robiłem jeden render w 150% fHD, 750 sampli i trwał 4h... więc jak wrzucałem ostateczny to tak sobie dorzuciłem do 200% fHD i 1250 sampli - nie pomyślałem, że tak to wydłuży render ;P

A wolno bo na CPU... niestety 2gb na karcie to za mało, będzie trza niedługo wymienić tego szita na co 4-6gb.
  • Odpowiedz
@thewickerman88: mi się taka firanka podobała, ale może faktycznie powinienem inną zrobić... i masz rację, nie mają fazek - moze jeszcze kiedyś wrócę i poprawię te rzeczy;)

@mentosh: gdzieś koło roku się bawię, mniej lub bardziej udanie. Tą pracę nie wiem ile robiłem ;P

@NuGuns: 3 zbieg? chodzi o widoczną ścianę z prawej?
  • Odpowiedz
@sirgorn: Sam render całkiem całkiem, ale nie podoba mi się fov i nachylenie kamery. Popracowałbym też nad panelami, bo o ile z lewej strony fajnie widać te szpary, to z prawej już gorzej. Cała praca mimo wszystko na plus.
  • Odpowiedz
@sirgorn: W wizualizacjach wnętrz czy architektury zazwyczaj linie poziome przyjmuje się jako niezbiegające. Tzn. wszystkie piony muszą być równoległe do siebie. To dotyczy takich klasycznych ujęć, które zresztą też powinny być robione zawsze na wprost. Oś pozioma kamery równa z linią horyzontu; nie patrzy ani w górę ani w dół. Samo ustawienie kamery sporo daje, ale i powinieneś mieć gdzieś redukcję 3. zbiegu w ustawieniach renderera. Maxowy vray ponoć ma coś
  • Odpowiedz