Wpis z mikrobloga

@PanKarmelek: śledzę rozwój DayZ od samego początku. Zmieniają nazwe silnika, implementują sporo nowych rzeczy, ale brakuje tu trochę "większej" zmiany jak na pełnoprawny produkt.
@PanKarmelek: Ale ja akceptuje alphe jako alphe i kupiłem w pełni swiadomie (często bronie DayZ przed róznymi zarzutami)

Chodzi jednak o to że Twórcy DayZ mają te same problemy co ludzie od Rust. Już od dawna należałoby napisać wszystko od nowa, bo sami twórcy mówią ze pewnych rzeczy sie zrobić nie da (świecąca przez sciane latarka ? ) .

Teraz ogłosili że znalezli rozwiązanie - zaimplementowanie dużej części innego silnika. To
@Python: Dojrzałość? Chyba głupota. Polecam zapoznać się z historią arkusza kalkulacyjnego Lotus 1-2-3 i dlaczego go nie ma na półkach z softem :). Chociaż z drugiej strony jak już ludzie grę kupili hehe.