Wpis z mikrobloga

#heyah #gsm

Tak jak myślałem, co najmniej połowa zgłoszeń zniknęła w nieznanych okolicznościach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zgłoszeń dotyczących internetu było kilka (średnio raz do dwóch razy w miesiącu), dotyczących SMSów były co najmniej dwa.

A najlepsze, że jak konsultant źle wybierze kategorię zgłoszenia, to po prostu zamykają bez powiadomienia abonenta o tym. Oczywiście nie mogą zmienić kategorii na podstawie opisu zgłoszenia, bo rozpatrywanie reklamacji jest jednoetapowe.

Problemu z Wi-Fi nie zgłaszałem ani razu, bo jaki niby ma związek wifi z gsm...
Felonious_Gru - #heyah #gsm 

Tak jak myślałem, co najmniej połowa zgłoszeń zniknęła ...

źródło: comment_wTXYM1N5RYc40sRF32j67RGCplfEvGT4.jpg

Pobierz