Wpis z mikrobloga

@Leinnan: To chociaż zwiększ różnorodność - różne szpary między deskami, minimalne zmiany koloru.

Np. tekstury ścian rzucają się w oczy, każda częśc wygląda identycznie - a wystarczyło obrócić w jednym teksturę o 180 stopni ;] A osobiście zrobiłbym deski dłuższe i nie wszystkie tych samych rozmiarów - możesz użyć np floor generatora dla blendera, a potem wypalić teksturę i nałożyć na plane.
@DOgi: Robię teraz modele do CaRPG. Kiedyś pomagałem przy nim na "pełen etat", jednak nie zamierzam się z nim na stałe wiązać bo główny i jedyny programista(i pomysłodawca gry) już raz wystawił resztę teamu do wiatru. Teraz z tego co wiem robi sam. Mam w planie trochę pomóc, jednak nic mu nie obiecuję. Spodobał mi sie pomysł na grę. Grafika i animacje są tam obecnie na tragicznym poziomie, ale mi to