Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +69
Parę osób rok temu naśmiewało się z mojego zakupu Fabii 1.0 MPI 60 KM. Czy wybór był nietrafiony? Cóż, brakuje np. 6-go biegu. Ale ogólnie jestem zadowolony. A szczególnie pod dystrybutorem. W ciągu 12.5 miesiąca przejechane 39 tys. km.
Ostatnio trasa stacja benzynowa okolice Koblencji - okolice polskiej granicy i jechałem specjalnie wolniej (o parę km/h wolniej niż zwykle), po jeździe torowej, a chciałem jeszcze na tym samym oleju dojechać do Polski,
Ostatnio trasa stacja benzynowa okolice Koblencji - okolice polskiej granicy i jechałem specjalnie wolniej (o parę km/h wolniej niż zwykle), po jeździe torowej, a chciałem jeszcze na tym samym oleju dojechać do Polski,
t_i_t_o +228
Na wagę nie wchodzę, bo spuchłam wodą i nie chcę sobie psuć humoru :p
Dzisiaj odpuściłam bieganie, bo podobno co za dużo to nie zdrowo. Ale poćwiczyłam gryfem (sam, bez obciążeń) z moim domowym osobistym trenerem ^^. FBW czy jakoś tak :D nie znam się na tym zupełnie, kazano to robiłam. Jakoś trochę ponad pół godziny, żebym jutro mogła pracować rękami
ᕦ(òóˇ)ᕤ ᕦ(òóˇ)ᕤ ᕦ(òóˇ)ᕤ ᕦ(òóˇ)ᕤ
Zjedzone:
* dwie kanapki (skończyło się musli, ale dzisiaj zrobiłam sobie granolę)
* kilka czereśni i bułka
* spaghetti bolognese
* cevapcici z sosem tzatziki + kalafior i brokuł
A, pochwalę się jeszcze. Byłam dzisiaj na zakupach w lumpeksie :D kupiłam sobie zajebiaszcze spodnie do biegania, z taką super kieszonką nad tyłkiem, akurat na telefon czy mp3 :) całe 6zł :D do tego znalazłam śliczną sukienkę i niech się tylko zrobi pogoda, to się będę stroić :D
A to moja domowa granola. Polecam! (dzięki @betonkomorkowy). Jakby ktoś chciał, ja robiłam ze strony http://madameedith.blogspot.com/2013/09/granola.html
Wydałam jakieś 20zł, a tyle tego wyszło, że będzie żarcia na miesiąc :D próbowałam na sypko bez mleka :P niebo w gębie
#dieta #odchudzanie
* kilka czereśni i bułka
* spaghetti bolognese
* cevapcici z sosem tzatziki + kalafior i brokuł
@krolka89: fajne śniadanie, a co na resztę dnia?