Wpis z mikrobloga

@bartov: To masz tak samo jak ja rano, pomiędzy ceną i kuponami powinna być ta informacja. Napisz do obsługi - ja pisałem do nich ale nie wiem czy mi jakoś pomogli czy samo się naprawiło bo jak po południu zrobiłem drugie zamówienie to już miałem możliwość wybrania tej zniżki. Nawet nie próbuj składać zamówienia bo ewidentnie brakuje u ciebie możliwości wyboru tej zniżki.
  • Odpowiedz
@FastManPL: zawsze wiatr w oczy, a może to przez kolor że ten nie jest dostępny na zniżce? nie wiem

jaki brałeś?

I pisałeś do nich na maila jakiegoś czy przez formularz?
  • Odpowiedz
@bartov: Dwa razy brałem żółty (co bo potem znaleźć w krzakach ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), na pewno to nie wina koloru. Najpierw pisałem do nich na chacie to nic mi nie pomógł koleś tylko przekazał sprawę do "Wyższego departamentu" od którego dostałem później maila z prośbą o screena i tam jakieś pierduty (ewidentnie też nie kumali o co chodzi), odpisałem im i kilka godzin później
  • Odpowiedz
@FastManPL: miałeś tak jak ja i po kilku h wróciłeś do ich apki, dałeś kup teraz i miałeś ten kupon?

coś więcej zrobiłeś? czyściłeś cache albo coś? :p

I czy podawałeś jakieś swoje dane na ich czacie/formularzu?

Bo ode mnie chcieli tylko numer aukcji
  • Odpowiedz
Mi przed chwilą też się udało. Jednak aukcja, którą byłem zainteresowany już się skończyła i musiałem wybrać odrobinę droższy przedmiot.

Zakup i finalizację robiłem za pomocą tableta.

Powodzenia z zakupami.
  • Odpowiedz