Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

sebek_r +53
Nie wiem czy popularna czy niepopularna opinia, ale dopóki nie zostanie wprowadzony progresywny podatek katastralny na nieruchomości to ceny nigdy nie spadną. Po co kupować akcje/obligacje jak można pieniądze zainwestować w nieskończona ilość nieruchomości i ściągać haracz z ludzi + zarabiać na wzroście cen.
#nieruchomosci
#nieruchomosci





List.h http://pastebin.com/KZB3PuRh
List.cpp http://pastebin.com/uctQcksu
Ale mam jedno polecenie, którego nie do końca rozumiem:
,,W klasie węzła jest destruktor, który sam >>naprawia<< powiązania listy powstałe po jego usunięciu (ma przecież wskaźniki na sąsiednie elementy), ale tylko w przypadku, gdy został wywołany dla elementu wewnątrz listy (nie pierwszego i nie ostatniego).''
Jak to interpretować? W klasie węzła mam zrobić prywatny destruktor i obudować go publiczną metodą np. ,,void request_delete()''? Wtedy miałbym kontrolę, kiedy ten destruktor jest wywoływany i mógłbym go nie wywoływać w przypadku pierwszego/ostatniego elementu? Czy jakoś źle to rozumiem i inaczej to trzeba zrobić?
#programowanie #cpp
1->2->3->4
Usuwasz element 3, zrobi się coś takiego:
1->2->_->4
Destruktor musi zadziałać tak, żeby było coś takiego:
1->2->4
Czyli musi przepisać adres wskaźnika next na adres elementu 4 i w elemencie 4 wskaźnik previous na adres elementu 2.
Przed usunięciem sprawdzasz, czy wskaźnik next lub previous usuwanego elementu nie wskazuje przypadkiem na nic, jak tak jest, to musisz podjąć odpowiednio inne kroki.
Na razie mam tak, że jak dla listy wywołam metodę do usuwania elementu, to ona sama naprawia połączenia, destruktora węzła nie ma:
http://pastebin.com/8i5Dfu4H
Teraz tak: muszę to naprawianie połączeń przenieść do węzła. Byłoby prosto, ale:
destruktor (węzła) ma być wywoływany ,,)tylko w przypadku, gdy został wywołany dla
Sprawdzasz więc po prostu w destruktorze czy next albo previous równe jest null (tylko pamiętaj, żeby je ustawiać na null w konstruktorze przy tworzeniu obiektu).