Wpis z mikrobloga

#raspberrypi Panowie, mam pytanie o setup torrent na RPI5, docelowo chciałbym mieć na RPI5 klienta torrent, pliki będą na dysku nvme (dysk jest na HAT, juz podłączony). sam system jest na karcie SD. Chce używać Qbittorrent i Plex do streamowania na TV. I teraz moje pytanie:

Jak najlepiej ściągać pliki .torrent z których potem klient na RPI będzie ściągał? Jakoś to robić na laptopie i przesyłać na RPI? (jeśli tak to jak?) czy lepiej od razu jakoś ściągać na RPI bezpośrednio? Łącze się z RPI przez VNC ale jak wchodzę na stronę z torrentami przez Chromium to jest to baaaardzo powolne i raczej nic tak nie znajdę z taka prędkością. Z samym qbitorrentem docelowo chciałbym się łączyć przez przeglądarkę, żeby nie odpalać całego vnc. Wiec optymalnie byłoby mieć plik .torrent i łączyć się z qbitorrentem przez przeglądarkę i tylko odpalać ściąganie.
Zaznaczę ze jestem w tym temacie dość zielony, nie mam backgroundu programistycznego i każdy krok robie z tuto rialami. Ale tutaj nie mogę znaleźć.
A może całkiem złe się za to zabieram?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wiec optymalnie byłoby mieć plik .torrent i łączyć się z qbitorrentem przez przeglądarkę i tylko odpalać ściąganie.

@corran11: nie korzystałem ale patrząc po screenach z neta masz ui identyczny jak w desktopowej wersji, więc możesz sobie przez przeglądarkę dodawać

Druga sprawa to trochę nie czaję czemu system na karcie sd jak masz hat na nvme? możesz mieć jednocześnie system i dane na nvme przecież.
Kryspin013 - >Wiec optymalnie byłoby mieć plik .torrent i łączyć się z qbitorrentem p...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@Kryspin013: Dzięki za odpowiedz!