Wpis z mikrobloga

@Tapirro: gdzie pedalski, pedalski może być smart albo toyota yaris, i8 to świetnie narysowane coupe, imho jeden z ładniejszych samochodów na rynku. Tylko trochę szkoda, że nie ma wersji v8/v10...
@macgar: @brt: pedalski bo elektryczny i brzmi gorzej niz R8 e-tron. Poza tym chodzilo mi o kolor bo o ile w szaro niebieskim wyglada dobrze to caly ciemnoniebieski jest mega brzydki. Mojej panny nie rusza nic nizej GT3 lub McLarena bo (niemal) wszystkim juz jezdzila.

@parker0: to jest wlasnie gowniany trend. Co to za sportowe auto bez porzadnej ilosci garow pod maska.
@Tapirro: taki jest postęp i twoje zdanie go nie zmieni. wielkie silniki amerykańskie wcale nie są lepsze od małych niemieckich podwójnie doładowanych silników wspomaganych silnikami elektrycznymi. proponuję porzucić kompleksy i ruszyć naprzód, bo dźwiękiem 12 garów nie wyprzedzisz porsche 918 spyder.
@inrzynier: zagladalem do 918 co bedzie mozna zobaczyc na kanale #hirevs i tam wcale nie ma malego silnika... Pozatym jak pojezdzisz jakis czas V10 a potem wrocisz do R4 czy R6 to zadne turbo nic Ci tam nie da - nie ta kultura pracy i dzwiek. Mozesz mi wierzyc.
@Tapirro: again - dźwiękiem i kulturą pracy mega ciężkiego archaicznego silnika nie wyprzedzisz nowoczesnej hybrydy z turbosprężarkami. masz jakiś argument na podważenie tej tezy - podziel się :)
@inrzynier: ja sie nie scigam wiec nikt mnie nie dogoni :) Nie wiem czym jezdzisz ale bylbys pierwsza osoba z superautem ktora znam jaka kupila swoja zabawke dla tabelek niz dla dzwieku, zapachu i wrazen jakie daja potezne jednostki. Nie wiem dlaczego uwazasz silniki bez turbo za archaizm ale kazdy ma wlasne zdanie. Jezdzilem tym i tym i jakos wolnossaki bardziej do mnie przemawiaja.
@Tapirro: haha ok :) moim zdaniem charakterystyka silnika z doładowaniem daje zdecydowanie lepsze wrażenia z jazdy, co kto lubi wiadomo :) archaizm, bo to mało efektywne źródło napędu, ale to tylko moje zdanie, pracuję z silnikami i takie jest moje odczucie :)