Wpis z mikrobloga

@wh00kiers: Myślę że Kominek dobrze napisał "Miałem nic już o tym nie pisać, bo nie ja mam pretensje do NIKONA i nie moje to kredki, ale jedno muszę. Doprawdy zadziwiające, jak wielu debili (w tym część moich znajomych) nie potrafi czytać prostych zdań ze zrozumieniem i z wczorajszej akcji wyciągnęli wniosek, że blogerka jest zła, bo nie dostała czegoś za free. Jesteście intelektualnym dnem.

Dobra, wracam do kawy. (ekspres dostałem za
@Dolan: Canon ma świetny serwis swoich aparatów. :D Kilka lat temu kupiłem ich "małpkę", która niedawno odmówiła współpracy. Ojciec zaniósł ją do serwisu Canona w Warszawie, gdzie przyjęli urządzenie i powiedzieli, że odezwą się za klika dni i powiedzą co i jak. Aparat był już parę lat po gwarancji i nie był dostępny na rynku. Po paru dniach telefon - sprowadzają do niego nowy obiektyw, będzie gotowe 2 dni później. Za