kamilos7000r kamilos7000r 07.01.2025, 14:01:39 2 + #gielda https://www.youtube.com/watch?v=Far7GJch2KA ( ͡° ͜ʖ ͡°) #nvidia
Szala Szala 07.01.2025, 18:13:42 via Wykop 1 + @kamilos7000r: przecież to nie będzie szybsze od rtx4090, tutaj jest szuczka z dlss z fg, gdzie generowane są 3 klatki
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link