Wpis z mikrobloga

No tak poprawiłem problem z klockami które się usuwały nie tak jak powinny ale teraz dopiero zauważyłem że program zużywa w okolicach 100% na jednym rdzeniu. Dziwi mnie bo nie mam żadnej funkcji która by tak mocno obciążała program.

Na oko strzelam że to będzie związane plikiem i menu.cpp i game.cpp gdzie jest z:

SDL_PollEvent(eng->event)
ale jak wiadomo na oko to jeden umarł

Tu daje kod:

https://github.com/sylwke3100/BlockEraser2

Jak już mówiłem do skompilowania potrzeba SDL 1.2 SDLTTF 2.0 no i GCC co najmniej 4.7.3 oraz w folderze uruchamiania programu arial.ttf

#programowanie #cpp
  • 11
  • Odpowiedz
@losiul: Pewnie jeszcze sporo rzeczy jest do poprawki w kodzie nie tylko takie pierdółki. Zamysł tego bajzlu był taki żeby oddzielić to o rysuje (coś aka Silnik) z samą grą. Problemem jest to że nie mam pomysłu jak przenieść obsługę sterowania (z tymi wchilami)
  • Odpowiedz
@sylwke3100: Nie analizowałem Twojego kodu, ale standardowo powinieneś mieć następujące elementy:

- silnik graficzny,

- logika,

- opis sceny, którą potrafi narysować silnik (jest dla niego read-only), a którą modyfikuje logika
  • Odpowiedz