Wpis z mikrobloga

@XTas: na odległość nic nie można powiedzieć. Musisz obejrzeć, odpalić, zobaczyć jak dwumas chodzi, czy turbina za mocno nie świszczy, stan tarcz, amortyzatory na stacji diagnostycznej, ślady powypadkowe. Zarezerwuj 30% ceny samochodu na naprawy (to nie żart). Pamiętaj, że diesel jest na trasy, jak daleko nie jeździsz zastanów się nad benzyną. Dowiedz się o wyposażenie dodatkowe, 16k to drogo za gołodupca. Zobacz jak właściciel odpala auto (ze sprzęgłem czy bez, czy
  • Odpowiedz
@XTas: Ja kupiłem dokładnie taki sam samochód, z tym że przebieg 107 tyś. (sprawdzone) i kolor był inny za 16k jakieś pół roku temu. Fakt, Ibizy trzymają się ceny ostro ale ten jest trochę za drogi jednak, jakby spuścił parę tysiaków to ok.
  • Odpowiedz
@Lesnikowski: @miciek335: Dzięki chłopaki :)

Auto w dobrym stanie, ślady eksploatacyjne, troszkę rysek tu i tam, żadnych wgnieceń. Silnik wydaje się pracować dobrze, nic nie świszczy, nie stuka, odpala bez problemu. Dość bogato wyposażony, klima działa, wspomaganie, ASR i ABS też, żadnych błędów w komputerze(chyba, że pokasowane). Ładnie trzyma się drogi, hamulce ok, do dwa komplety kół (jedne alu drugie stalowe) z oponami bym powiedział, że po jednym/dwóch sezonach. W
  • Odpowiedz
@XTas: Warto by było sprawdzić jeszcze przy dużych prędkościach, u mnie była całkowita cisza przy 170km/h :) Ja w swojej Ibizie mam takie hamulce, że ledwo naciśniesz a już stoisz. Według mnie trochę zbyt mocne (przynajmniej jak na mnie, niedoświadczonego kierowce).
  • Odpowiedz
@XTas: to nie jest prawidłowy VIN.

Zobacz jeszcze czy dwumas drży, na jałowym na najwolniejszych obrotach wciśnij sprzęgło i puść. Jak będzie duża różnica w drganiach po puszczeniu sprzęgła to źle. Ale to wszystko da się naprawić, aby powypadek nie był. Jeśli to faktycznie pierwszy właściciel a nie jakiś handlarz Mirek, to warto brać.

Możesz zapytać dodatkowo ile oleju bierze na 10 000 km. Normą jest tak z pół litra. Każdy
  • Odpowiedz