Wpis z mikrobloga

Miał już ktoś problemy z aplikacją pod Windows 8 do synchronizacji z Dropbox? Od paru dni, ni stąd ni zowąd, nie chce się uruchomić, głucho, brak ikony. Postąpiłem podręcznikowo jak radzi serwis: https://www.dropbox.com/help/72/pl i mimo to aplikacja nie uruchamia się.

Czy ktoś poradził sobie kiedyś z tym problemem? Szkoda by było gdyż mam konto Pro na dropbox, 100GB a alternatywne "chmury" mi nie odpowiadają.

#pomoc #pomoctechniczna #pomockomputerowa #pomocy #dropbox #dropboxpsuje
  • 1
  • Odpowiedz
Rozwiązanie jest bardzo proste! Jeśli komuś przyjdzie do głowy ustawić Zmienne środowiskowe tak, aby np. folder TEMP znajdował się na dysku D:\bo mało miejsca - należy przywrócić ustawienia na dysk C:\ we wszystkich wystąpieniach, czyli zarówno dla użytkownika, jak i systemu.
  • Odpowiedz