Nie wiem czy masz tu konto kolego, ale dziś przeczytałem twój genialny komentarz który znalazłem pod tym filmem na youtube- wklejam moze komus sie "spodoba" rowniez
@dravrahamrosenzweig 7 dni temu Mam 39 lat, ostatnie 15 lat mojego życia przeleciało tak szybko że nie pamiętam co robiłem i gdzie byłem, jest to tak przerażające że wpędziło mnie w depresję. Od wielu lat jestem osobą niezależną finansowo (mógłbym dziś się wycofac i wystarczyło by mi na jakieś 80-100 lat a tyle przecież nie pożyję). 2 lata temu przeszedłem na pół etatu, potem jeszcze mniej, obecnie mój tydzień wygląda tak że z domu wychodze np we wtorek i w środe na 3-4 godzinki i to jest koniec pracy. Czasu wolnego mam bardzo dużo tylko problem polega na tym że nie mam co z tym czasem zrobić. Mieszkam sam, nie mam absolutnie żadnych znajomych a przyjeciele najbliżsi mają rodziny i widuje sie z nimi raz na miesiąc. W związku z tym że ostatnie 20 lat to była tylko nauka i praca (jestem lekarzem) to moje umiejętności socjalizowania się z innym ludźmi spadły do zera, nie istnieją, na myśl że miałbym iść do jakiegoś nowego towarzystwa dostaje ataku paniki. Ostatni raz w związku byłem jeszcze w liceum, zawsze byłem typem samotnika i samotność mi odpowiadała ale...wtedy byłem młody i miałem 300 osób w telefonie. Zauważyłem po głębokiej analizie że to jak zmieniło się społeczeństwo i kobiety zwłaszcza po ok. 2010 roku to jest katastrofa totalna. Media społecznościowe, lewacka narracja w skorumpowanych mediach zrobiły z kobiet osoby z którymi nie da się egzystować. Moje rówiesniczki jeszcze były wychowywane w innych czasach i są inne ale baby w moim wieku są przeważnie z trójka dzieci i po 2 rozwodach więc w coś takiego pakować się nie będę natomiast młodsze pokolenie "zoomerków" to jest coś czego mój umysł nie pojmuje. Takiej degeneracji wśród młodych kobiet nie było chyba nigdy w historii ludzkości. Wszystkie są wytatuowane od stóp do głów, mają kolczyki w różnych absurdalnych miejscach - w łuku brwiowymi, w n