Wpis z mikrobloga

#ps5 #rtveuroagd #pad #reklamacja #rekojmia

Mirki jak złożyć reklamacje na rejkomię pada do ps5, gdy w zamówieniu internetowym kupiłem konsolę? W formularzu na stronie nie ma opcji napisania, że chodzi tylko o pad (lekko dryfujacy prawy analog).

To trzeba miec też szczęście aby pad zepsuł się w pierwszy dzień urlopu, ale chociaż kilka miesięcy przed końćem rekojmii.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Italian_plumber @antb47 d--a Jasiu. Byłem w MediaMarkt reklamować pada, bo zaczął się dryfujący lewy analog. Poza numerem zamówienia nic nie miałem, bo zmieniali system jakoś w 2023/2024, to nie miałem u nich nawet na stronce zamówienia w historii (na szczęście miałem maila z numerem zamówienia). Po numerze ziomek z obsługi znalazł zamówienie, a następnie wygenerowaliśmy reklamacje na samego pada (w MM zakupiłem w zestawie konsole, pada i 3 gry). Po
  • Odpowiedz
  • 0
@korbuzz: @Italian_plumber Konsoli nie chcieli, ale pracownik poprosił mnie o numer seryjny konsoli, którego nie miałem, więc w poniedziałek jadę raz jeszcze. Trochę się zirytowałęm bo na stronie internetowej nic o tym nie pisało, ani wczoraj mi nic nie mówili w RTV (byłem na w kinie na obcym to zapytałem o rekojmię).
  • Odpowiedz
@antb47:
Konsole kupiłem online na stronie euro rtv. Po gwarancji pojawił się problem z dryfującym analogiem. Na stronie euro rtv po zalogowaniu jest dostępny formularz do wypełnienia. Z tego co pamiętam opisałem że problemem jest pad i to wszystko. Rękojmia uznana i pad naprawiony w około 4 tyg.
  • Odpowiedz
  • 0
@MarX7: Zrobiłem dokładnie to samo to samo i zawiozłem pad do sklepu - a wtedy dowiedziałem się, że potrzebny jest numer konsoli i nawet gdybym wysłał pada kurierem to i tak by dzwonili po ten numer.
  • Odpowiedz