Wpis z mikrobloga

Hejka mirasy, mam problem z pewnym sklepem internetowym (moja wina, że nie sprawdziłem opinii przed zapłatą - jest tragiczna łagodnie mówiąc). Złożyłem zamówienie, opłaciłem je poprzez serwis imoje (bank ING) czyli mam dowód wpłaty z numerem zlecenia i sklepem. Niestety po zapłacie status w sklepie internetowym się nie zmienił (widniał ciągle jako nieopłacone zamówienie). Po kilku dniach po prostu je anulowałem poprzez panel zamówień i wysłałem maila z prośbą o zwrot pieniędzy. Odpisano mi, że zlecenie jest realizowane (termin realizacji 3-10 dni roboczych). No i mija już miesiąc i z zamówieniem nic się nie dzieje, jak było anulowane tak jest anulowane, do tego w regulaminie sklepu doczytałem się, że potwierdzeniem złożenia zamówienia jest nie tylko zapłata, ale wysłanie przez sklep maila z fakturą, potwierdzeniem złożenia zamówienia itd. - wtedy dopiero dochodzi do faktycznego zawaracia umowy sprzedaży. Oczywiście niczego takiego nie dostałem, więc uznaję, że do zawarcia umowy nie doszło, także i nie mam po co odstąpić od umowy sprzedaży.

I teraz tak, chcę im wysłać kolejnego maila z prośbą o zwrot kasy, za niezrealizowane zamówienie, w terminie 14 dni. Jak to nie przyniesie skutku to konsultacja z UOKiK i wysłanie listowne za potwierdzeniem odbioru wezwania przedsądowego, a finalnie konsultacja z prawnikiem + pozew sądowy. Jeśli nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży, to z jakiego tytułu mogę ich pozwać? To jest wyłudzenie? Pewien Mirek napisał jakiś czas temu wpis z taką fajną instrukcją krok po kroku jak postępować z takimi firmami, wysyłać wezwania itp. niestety nie mogę go teraz znaleźć, ma ktoś może linka?

#prawo #oszustwo #oszukujo
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach