Wpis z mikrobloga

  • 286
@Finesta: Najbardziej mnie #!$%@? jak muszę z robotem przez telefon gadać, zanim się do człowieka dodzwonię to już zagotowany jestem.
  • Odpowiedz
@n0xx: Tez nienawidzę telefonicznych botów. Czasami udaje się taka sztuczka: "Na każde pytanie bota odpowiadaj KONSULTANT, bywa, że udaje się szybciej przebić do człowieka".
  • Odpowiedz
@Finesta: z decatlonem miałem przeboje. Wysłali paczkę która nigdy nie wyszła z sortowni, a później nikt nie chciał mi zwrócić pieniędzy bo przecież przesyłka niedostarczona przez 3 tygodnie. xDD
Dobrze że płaciłem paypalem i zrobili szybko chargeack.
  • Odpowiedz
@Finesta: Napisz normalnie a nie jakbyś gadał z ziomkami pod klatką "wrzucenia", to może coś ciekawego Ci ten bot wypluje.
Zawsze śmieszy jak ludzie w dość formalnych rozmowach, pismach, mailach piszą jak wsioki spod bloku xd
  • Odpowiedz
@Finesta: dlatego imo w przyszłości kontakt z człowiekiem będzie elementem luksusu i te poważne marki jednak nie zrezygnują z ludzi.

Do czasu aż nie powstaną jakieś androidy
  • Odpowiedz