Wpis z mikrobloga

to jest januszerka, ale #!$%@? sie o 5 groszy w biedronce to bycie świadomym konsumentem?


@crystalmethh: jest różnica między "Jak zareklamować brudny pokój w hotelu/niedziałający basen/plażę daleko od hotelu niezgodnie z opisem oferty?", a "Na co zwracać uwagę, żeby udało się uzyskać rabat na następny wyjazd?". To tak, jakby zgodnie z analogią z Biedrą zapytać się: "Siema, udało wam się ugrać voucher na kolejne zakupy za obite jabłko w Biedrze?
  • Odpowiedz
@Tomek3322: W gruncie rzeczy chce coś ugrać, ale nic poprzez nieuczciwą praktykę. Zwrócenie uwagi na to, za co się płaci i zgłoszenie niedogodności ma sens, nawet jeśli celem są osobiste korzyści. Finalnie to co autor posta robi przyczyni się do tego, że dla innych gości hotel może mieć wyższy standard.

Wyraźnie jest zaznaczone "wszystko co jest niezgodne z umową" i to jest kluczem. Babka dobrze kombinuje, sama szkód robić nie
  • Odpowiedz
@Tomek3322: Czemu zaraz Janusze? Ile to było sytuacji, że ludzie mieli piękne fotki w katalogu oferty, którą zakupili, a jak przyjechali to jakieś pleśnie/grzyby w łazience, jakieś kuraw pluskwy, karaluchy pełzające po podłogach? xD. No i nie mówiąc o tym, że hotel raczej nie ten co miał być z pięknych fotek.

Ja się nie dziwię tej kobiecie, bo pewnie niemało zapłaci i chce mieć wsyzstko zgodnie z ofertą. Biura podróży
  • Odpowiedz
  • 5
@MWittmann: zakładanie że coś będzie źle, zanim się w ogóle to zobaczy to januszowanie.
Jak oddajesz auto do mechanika, to pytasz go na dzień dobry "jak pan #!$%@? robotę to czy pan poprawi?"
  • Odpowiedz
@Tomek3322: A czy ta pani pisała do biura podróży ten post czy po prostu szuka rad na grupie? A ty interpretujesz to sobie na opak po swojemu.

Moim zdaniem ona szuka porad nt. tego co robić gdyby okazało się, że biuro nie wywiązało się z zadania. Ja tam januszowania nie widzę, nawet mądre podejście bo przynajmniej nie będzie łazić załamana, płakać jak #!$%@? tylko od razu będzie miała obcykane jak
  • Odpowiedz
to jest januszerka, ale #!$%@? sie o 5 groszy w biedronce to bycie świadomym konsumentem?


@crystalmethh: naprawdę jesteś tak ograniczony, że napisałeś taki debilizm?
  • Odpowiedz
@crystalmethh: i tak nie zrozumiesz skoro taka oczywistość jest fla ciebie nieuchwytna, zwróć siędo opiekunów by ci wyjaśnili, ja nie mam ochoty i nie płacą mi za marnowanie całej masy czadu by nieogarowi wytłumaczyć coś prostego i oczywistego.
  • Odpowiedz