Wpis z mikrobloga

#f1 Dlaczego FIA/zespoły nie zablokują Alpine na silnikach Mercedesa? Przecież to jest jakiś żart.
Zmieniali regulacje pod nowych dostawców a teraz Mercedes będzie obsługiwał 4/10 stawki.
2 klientów + fabryczny to powinien być limit. Niech idą do Hondy/Audi a najlepiej niech robią wypad z f1 skoro nie robią silnika.
  • 5
  • Odpowiedz
@QRQ: jak @Dupcyfer zauważył liczba klientów merca bedzie taka jak teraz bo wejdzie Alpine, a odejdzie Aston Martin. Przypominam ze kiedyś pół stawki albo i wiecej miało forda co prawda było to kilkadziesiat lat temu ale było. wiec to nic nowego dla f1
  • Odpowiedz
@QRQ: a czy zespół produkujący napoje z cukrem robili silniki wcześniej? Też mieli mieć wypad z F1? Różnorodność wiadomo jest lepsza dla widowiska. teraz mamy jeśli chodzi o dostawców: Mercedes, Ferrari, Honda (pod przykrywką), Alpine, a przecież będą przetasowania kto od kogo silnik będzie brać w zespołach nie fabrycznych i dojdą też nowi, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
  • Odpowiedz
@QRQ wszystko jedno ile zespołów obsługuje merc ale to jest straszny wstyd dla Renault, że nie potrafią sami ogarnąć normalnego silnika. Powinni się wycofać z F1. Chociaż z drugiej strony Mercedes klepie swoje combi vany na podstawie Renault Kangoo więc jakieś powiązania mają.
  • Odpowiedz