Wpis z mikrobloga

@PanicInDetroit: masz konto w wbk przypadkiem? ja też mam. Wydaje mi się, że to wina po stronie @muve_pl jest, bo niby piszą, że to wina banku, że nie ma on podpisanej umowy z payU. Kija prawda, wbk współgra z payU a nie raz z resztą kupowałem na muve coś z tego banku.

Ja tam jestem zły na te promocje jak nie wiem, lipy dali, słabe gry, albo odgrzewane po dziesiąty raz,
@NoMoRe: a sprawdź newsy o PayU. Ostatnio sporo banków wycięli ze swojej oferty. My obsługujemy w 100% PayU, wszystkie banki w ich ofercie są u nas dostępne.

@PanicInDetroit: brak PayPala jest spowodowany dwoma rzeczami. Pierwsze - blokujemy zakupy zza granicy (zgodnie z umową z wydawcami). A druga sprawa - ostatnio było wiele nadużyć i po prostu wyłączyliśmy PP z powodów bezpieczeństwa.
@PanicInDetroit: na produkty cyfrowe przelew tradycyjny także musieliśmy wyłączyć. Po prostu pieniądze tak długo się księgowały, że później mieliśmy problem z rozliczaniem się z wydawcami. Bo to jest tak, że dostaje się promocje na dany tytuł na dany czas. A jak po tygodniu wpływają pieniądze, kiedy od 6 dni już jest po promocji, to jest problem.