Wpis z mikrobloga

Nie da się wytrzymać tych upałów, podjąłem decyzję o montażu klimatyzacji. Polecicie firmę w okolicach #lublin ? Ewentualnie też jaki sprzęt i jakiej firmy wybrać w jak najkorzystniejszej cenie, nie znam się na tym zupełnie. Mieszkanie ma 45m2, 3 piętro w bloku z balkonem. Sam znalazłem coś takiego i wygląda bardzo profesjonalnie jednak chyba trochę drogie, bo słyszałem że klimę można mieć za 3,5k z montażem.
https://aero7.pl/klimatyzator/kaisai-one-plus?variant_id=1722
#pytanie #klimatyzacja
  • 24
  • Odpowiedz
klimę można mieć za 3,5k z montażem


@Stulejarz2137:
Ale już niedosłyszałeś, ze w 2019 roku. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Tak czy inaczej plusik za wybór splita, bo te przenośne z rurą są tak głośne, że niemal bezużyteczne. Z doraźnych zastosowań, gdy nie można zamontować prawilnej klimy byłbym ciekaw jak spisuje się taki wynalazek: https://allegro.pl/oferta/klimatyzator-przenosny-domowy-do-kampera-fral-super-cool-fsc05s-wi-fi-split-15863882731
  • Odpowiedz
był taki wpis w gorących, że te przenośne to jedynie zmarnowanie swoich pieniędzy


@Stulejarz2137:
Pełna zgoda, choć coś tam chłodu daje i ogarnia mi 80 metrów parteru w najgorętsze dni. Tylko co z tego, jak w chałupie jest tak głośno, że z żoną w drugim pokoju nie pomogę porozmawiać a na rurę #!$%@?ącą gorące powietrze musiałem robić dziurę w ściance działowej do piwnicy bo tylko tam było zdatne do wyrzucenia
  • Odpowiedz
@Stulejarz2137: za 3.5k jest realnie coś wyrwać. Zadzwoń do lokalnych firm, takich które działają kilka lat na rynku. Przyjdą, obejrzą i wycenią. Nie napalaj się na pierwszego.

... i musisz mieć zgodę od spółdzielni.
  • Odpowiedz
taki przenośny split


@Stulejarz2137:
Tyle tylko, że tu potrzeba więcej research'u i opinii, bo ja się temu przyglądam z ciekawością ale nie mam pojęcia jak sie sprawdza. No i ten z linka to maleństwo o mocy chłodniczej 1,5 kW, czyli właśnie do kampera albo mojej dziesięciometrowej kanciapy gdzie pracuję.