Wpis z mikrobloga

Słuchajcie mam ostatnio poważny mętlik w głowie. Mam 25 lat, pracuję na magazynie, zarabiam nie najgorzej lecz doszedłem do wniosku, że nie chcę tu spędzić reszty życia i chciałbym nauczyć się jakiegoś fachu i mieć stały zawód aż do emeryturki. Jaki polecalibyście zrobić kurs? Bardzo interesuje mnie lakiernictwo samochodowe oraz ogólnie #samochody , myślałem też nad #autodetailing . Może macie jakieś inne ciekawe propozycje?
#pytanie #lakiernictwo #praca #motoryzacja #pracujzwykopem
  • 11
  • Odpowiedz
@WujekSzejk: jak lubisz smród, pył i machanie rękami az po rowie się pot leje to jak najbardziej.
Później przyjdzie Janusz z wąsem gdzie kolor z kąta będzie minimalnie ciemniejszy i będzie chciał urywać stówę albo nie będzie chciał odebrać samochodu i nie będzie ważne że lakierowałeś z drugiej strony auto.
  • Odpowiedz
  • 0
@panzerschokolade: no w mechanike to już za późno żebym wszedł, tym bardziej że nie mam w tym doświadczenia. W lakiernictwie coś tam sobie już robiłem, ostatnio dla kumpla spreyem malowałem w gruzie całe drzwi i po polerce przeciętna osoba totalnie nie odróżni tego elementu
  • Odpowiedz
@WujekSzejk: jak kojarzysz lakiernictwo ze sprayem to równie dobrze możesz wałeczkiem cykać furki bo teraz taki trend na cebulactwo przy gruzie.
Mechanika jest łatwiejsza do nauki niż lakiernictwo bo to praca odtwórcza, lakiernictwo to rzemiosło do którego potrzeba więcej czasu i doświadczenia.
  • Odpowiedz
@zenon_z_chorzowa1: Dobrze napisał. Zrób to co cię interesuje, a jeśli będzie robił to dobrze pieniędzy ci nie będzie brakować w przyszłości, poza tym jeśli robisz to co lubisz zawsze o tyle lżej będziesz miał w życiu. Szanuję za podejście a nie jak większość młodych dorosłych w Polsce ''mam 20-kilka lat już nic nie osiągnę''.
  • Odpowiedz