Wpis z mikrobloga

Mirki koniec kluczenia, zastanawiania, podjąłem dziś męską decyzję. Zamówiłem sobie nowe mocniejsze auto (1.0 TSI 95 KM), oraz z większą tylnią kanapą ( #seks ).
Pijcie ze mną kompot ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przedstawiam Skodę Scalę. Właśnie podpisałem umowę. Do odbioru prawdopodobnie z końcem roku lub ewentualnie z początkiem nowego roku.

Po rabacie wyjdzie równe 100 000 zł. Taka jak na obrazku. Dodatkowe obrazki w komentarzu.

Dokładna specyfikacja tutaj:
https://cc.skoda-auto.com/pol/pl-PL/summary-scenic?activePage=summary&color=1Z1Z&configurationId=C9BMQZF6&extraEquipments=GPZPPZP%7CMTRW3CX%7CGPMYPMY%7CGPIUPIU%7CMREIH4J%7CGP08P08&id=POL%3Bskoda%3B2024%3BNW1DQ4%3B1%3BMASGEB1%5CGYOKYOK%3Bmda20240703105440%3Bpl-PL%3B%3B61007%3B61007&interior=HN&modifiedPages=colors%7Cwheels%7Cengines%7Cextraequipments&snapshotVersion=4b265595-725c-474e-8a87-ec662eb0bd73&trimline=NWD%7CSelection6100761007&visitedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cinteriors%7Cengines%7Cextraequipments%7Cservices

Wybrane wyposażenie standardowe:
Lane Assist
Front Assist - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania z Pedestrian Monitor
Driver Alert
Traffic Sign Recognition - funkcja rozpoznawania znaków drogowych
Hill Hold Control - system wspomagania ruszania pod wzniesienia
Sygnalizacja ostrzegawcza niezapiętych pasów bezpieczeństwa
Dezaktywacja czołowej poduszki pasażera z przodu
Czołowe i boczne poduszki bezpieczeństwa z przodu, kurtyny powietrzne
Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach z tyłu oraz na fotelu pasażera z przodu
Easy light assist - czujnik zmierzchu
Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
Climatronic - dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
Easy Start - bezkluczykowe uruchamianie i wyłączanie silnika (przycisk start/stop zamiast stacyjki)
Czujniki parkowania z tyłu z Manoeuvre Assist
System alarmowy e-Call
Bluetooth
Škoda Infotainment 8,25"
DAB+ Funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej
Cyfrowy zestaw wskaźników Digital Display 8”
Smartlink - połączenie bezprzewodowe dla urządzeń Apple iOS*
Usługa Care Connect - Remote Access 3 lata
Skórzana kierownica wielofunkcyjna
Dodatkowe 4 głośniki (z tyłu)
4x USB-C z szybkim ładowaniem (45W)
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
Przednie reflektory przeciwmgłowe LED
Reflektory Full LED
Tylne światła LED Basic
Zderzaki w kolorze nadwozia
Zapasowe koło stalowe dojazdowe

Wyposażenie opcjonalne:
Czerń Magic Metalizowany 2750 zł
Obręcze kół ze stopów lekkich "Hoedus Aero" 6J x 16" 1000 zł
Wnętrze Loft z szarą podsufitką
Pakiet Black 950 zł
Pakiet Image - Scala 900 zł
Pakiet na bezdroża (podwyższone podwozie, osłona podwozia) 700 zł
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej 550 zł
Opony wielosezonowe 16" (205/55/R16) 1100 zł

Do tego zaraz po wyjechaniu z salonu dojdzie:
- profesjonalna konserwacja podwozia (2000 zł)
- montaż lpg (6000 zł)
- AC od kradzieży (ok. 250 zł).

Twoja konfiguracja 94 100 zł
Wybrane wyposażenie opcjonalne 7950 zł
Cena widocznej konfiguracji 102 050 zł
Po rabacie 100 000 zł

#samochody #motoryzacja #pokazauto #skoda #scala #zakupy #kupieauto #chwalesie #vag #vagboners #wygryw
Adamfabiarz - Mirki koniec kluczenia, zastanawiania, podjąłem dziś męską decyzję. Zam...

źródło: Scala-zamowienie

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
@walokid: Skodę Fabię Kombi z salonu odebrałem 2 lata i miesiąc z temu. Do końca roku będę dalej nią jeździł. A po przesiadce na Scalę jako daily, Fabia będzie dalej służyć ale jako auto typowo firmowe w mojej spółce - pracownicy będą sobie nią dojeżdżać do miejsca wykonywania pracy położonego za granicą.
  • Odpowiedz
. Ja wolę mniej wysiloną, a różnicę w cenie wydać na stylistykę, co to przyciągać lekko bardziej swój wzrok, innych prezesów, no i panien, które i tak w 95% nie znają się na silnikach


@Adamfabiarz: powiedz że sobie żartujesz :d

Co do wysilenia to nie wiem czy na 5 biegu ten silnik bardziej nie dostanie po tyłku niż ten 115 z 6 biegowa. Tam niziutkie obroty są, zwłaszcza że to
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@r5678: Nie żartuję sobie.
A skoro najczęściej zamierzam ustawiać na trasach szybkiego ruchu tempomat na 125 km/h i przez 99,9% czasu nie gnać szybciej, to i tak będę mieć wciąż stosunkowo niskie obroty. Przy 125 km/h auto będzie miało 3050 obrotów.

@Lardor Dla mnie to jest bardzo sensowny silnik. Prawie 100 koni. A wręcz rakieta. 10,8 sek. do setki (na benzynie)!

@dlaczego_michau: Rozważałbym ale i tak nie
  • Odpowiedz
  • 0
@Lardor: Jeśli chcesz silnik o większej pojemności, czyli 1.5 TSI (150 KM), to na dzień dobry masz 13 000 zł do dopłacenia względem mojej konfiguracji. Ja uważam, że na tą chwilę ani nie mam takich finansów (poza samochodami posiadam także inne wydatki), ani przede wszystkim nie mam też takiej potrzeby, nie potrzebuję się z nikim ścigać na ćwierć mili. 100 KM, bo te 95 KM to na papierze, a faktycznie
  • Odpowiedz
  • 0
@maras_zaraz_go_udusisz: Chciałbym ale jeszcze się zastanowię. Szczerze to ten zakup Scali dokonałem pół-spontanicznie i 100-110k to jest mniej więcej tyle ile mogłem sobie pozwolić, nie przeszarżowując się zbytnio. Całościowa folia PPF to wydatek kolejne kilkanaście tys. zł / mogący podchodzić pod 20k. Na pewno zamierzam zrobić chociaż częściowo w newralgicznych miejscach w przyszłym roku - wnętrza klamek, progi wejściowe, próg bagażnika - i z takim czymś można się zmieścić w
  • Odpowiedz
  • 1
@maras_zaraz_go_udusisz: Dałem 12 tysięcy za obłożenie 98% powierzchni nadwozia folią premium (Stek) w tym na progi i wewnętrzne części drzwi, a pozostałe 2% nadwozia i kołpaków zaaplikowane ceramiką. Scala (4,36 m) tylko nieznacznie większa od Fabii kombi (4,26 m), więc pewnie wyszło by podobnie.

Sęk w tym, że ta folia nie jest na całą wieczność. Jeśli auto garażujesz, możesz ją trzymać i 8 - 9 lat. Natomiast gdy się nie
  • Odpowiedz
  • 0
@Zoltrix__: No to właśnie super auto na autostrady. Mała rakieta hehe.
Aktualnie jeżdżę autem z silnikiem 60 KM i 95 Nm. I 70% moich przebiegów to autostrady + ekspresówki. W 25 miesięcy nabiłem 84 tys. km.
Tu w tej Scali będę mieć prawie 60% więcej koni, oraz ponad 80% niuta i to zbierającego się już od dołu (w obecnym aucie max moment obr. 3000 - 4300, w powyższej Scali 1600
  • Odpowiedz