Aktywne Wpisy
![WielkiNos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WielkiNos_dTiY14auZf,q60.jpg)
WielkiNos +818
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
![WielkiNos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WielkiNos_dTiY14auZf,q60.jpg)
WielkiNos +422
Czaicie, że lewacy są tak niedouczeni, że nie ogarnęli jeszcze, że pocisk porusza się szybciej niż dźwięk?
Pocisk z karabinu porusza się z prędkością około 1000m/s. Prędkość dźwięku to 360m/s. Czyli pocisk doleci do celu około 3 razy szybciej niż usłyszymy dźwięk wystrzału.
#trump #bekazlewactwa #militaria #usa #teoriespiskowe
Pocisk z karabinu porusza się z prędkością około 1000m/s. Prędkość dźwięku to 360m/s. Czyli pocisk doleci do celu około 3 razy szybciej niż usłyszymy dźwięk wystrzału.
#trump #bekazlewactwa #militaria #usa #teoriespiskowe
![WielkiNos - Czaicie, że lewacy są tak niedouczeni, że nie ogarnęli jeszcze, że pocisk...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/34d6f1be6863ffa0edd9ed031996f5a55da004ca36b232e40b15759480b679e2,w150.jpg?author=WielkiNos&auth=d4732655a1371074ce94e51144468384)
źródło: temp_file6774865494735531012
Pobierz
Ja zacznę.
Osłona gumowo plastikowa na łańcuch.
Zakładasz bezoringowy łańcuch wrzucasz do środka 10ml mieszanki olejowo smarnej i masz spokój na 4-6tys km.
Plusy.
Prawie bez obsługowy łańcuch.
Przebieg łańcucha 2-3 razy większy.
Brak zapieczonych ogniw
Równomierne rozciąganie łańcucha
Motocykl nie jest brudny od smaru.
Rzadsze naciąganie łańcucha
Praktycznie zerowe koszty smarowania.
Minusy
Trudniejsza kontrola naciągu łańcucha
Niemożliwość zastosowania przy skokach zawieszeń powyżej 250mm
#motocykle
- wtrysk
- abs
- dumper z tyłu zamiast podwójnych sprężyn
- podwójny hamulec tarczowy (wiem, że zależy od moto, jego masy, ale najlepiej podwójna tarcza przód i tył (lub po prostu tarcza przód
@zielony_goblin: jak to się w praktyce przekłada na użytkowość motocykla? Chodzi o siłę docisku klamki?
No i 12V instalacja.
Opony bezdętkowe.
Jedyny słuszny Simson.
Ewentualnie MZ do 95
@George_Liquor: niestety żaden nowy.
@zielony_goblin: gosć ma popsuty motocykl. Normalnie działający motocykl odpala tak samo szybko z kopki jak i z rozrusznika.
@zielony_goblin: gdzie zarówno X jak i X+X mają wspólne ograniczenie Y w postaci styku opony z asfaltem. Wystarczy tylko żeby X > Y. W praktyce w cywilnych zastosowaniach i niezbyt ciężkich motocyklach ta druga tarcza nie przynosi żadnych korzyści, chyba że rozbija się o komfort i mniejszą siłę
@majk_emigrant: dwie tarcze to dwa razy większa powierzchnia tarcia klocków o tarczę. Dodatkowo niweluje siłę skręcajacą która występuje przy jednej tarczy
@zielony_goblin
@mpetrumnigrum że ma popsuty to wiem ( ͡º ͜ʖ͡º) silnik do zrobienia, ale w dalszym stopniu kopka to dla mnie archaizm. Co do detek to fakt. Nie dość, że u mnie wyłącznie szosa to też nie jeżdżę od jakoś dawna. Cieszę się, że mam
Na zdjęciu masz aparat zapłonowy, czyli przerywacz i palec rozdzielacza iskry XD
Kiedyś to motocykle miały instalację 6V i nie zawsze z minusem na masie.
źródło: aparatzaplonowynowycccp
Pobierz@mpetrumnigrum Kiedyś starsze motocykle miały zabudowane łańcuchy specjalnymi osłonami z plastiku. Szkoda, że z tego zrezygnowano. Zaprojektować odpowiednie wywietrzniki aby było chłodzenie i z pewnością
@zielony_goblin: Kołki, na drodze. DOBRE kołki, nie byle badziewie z Chin.
@zielony_goblin: Bzdura. Poczytaj o dobrych kołkach i jak ludzie opony łatają. Widziałem oponę z litrowego sporta z kołkami, nie jednym i zero problemów z prowadzeniem czy z oponą. Ja sam potwierdzam, że opona w ogóle nie traci właściwości. Nie ucieka powietrze. Miałem wbity gwóźdź w bieżnik,
np. Akumulatory żelowe do motocykli,bo nie masz ulnej kwasem półki na Akumulator, centralna stopka boczna jest też super rozwiazaniem, rozrusznik elektryczny, czujnik poziomu paliwa,
Kranik automatyczny.
Sznurka się boisz, spinki się boisz, ale przy dużej prędkości łańcuch ci kola nie zablokuje, uszkodzona skrzynia i owszem, przyłapany tłoka zdaża się dosyć często, szczególnie w dwusowach, ale 4t też potrafi złapać od jazdy