@EkspertPKO: tak, ja sobię dobrze zdaję sprawę że to brzmi jak szaleństwo, ale to się dzieje na zwykłej aplikacji IKO, nie posiadam konta biznesowego itp. Wpisuję login i hasło, a następnie otrzymuję 2 sms'y. Pierwszy to kod do weryfikacji IKO (nie mam go gdzie wpisać bo proces stoi na tym haśle z tokena) i drugi sms to kod do logowania do iPKO co już całkowicie mnie zaskoczyło. Proces aktywacji jest
Bardzo dziwna sytuacja, ale tym bardziej trzeba wszystko wyjaśnić. Nie mamy obecnie zgłoszonych utrudnień w aktywacji IKO. Prosimy więc o kontakt z naszą infolinią: 800 302 302. Konsultant, który będzie miał dostęp do wszystkich danych i ustawień, postara się pomoc.
@EkspertPKO: kontaktowałem się dziś z bankiem i dowiedziałem się że to jest rzadki problem i kilka osób też go zgłaszało, aktualnie jest zgłoszenie techniczne wysłane i to tyle. Stawiam że próba sktywacji w czasie prac serwisowych mogła wywołać problem. Trochę mnie to martwiło bo dziwnym przypadkiem czasami dzwonił do mnie bank po niektórych próbach logowania, dosłownie kilka kilkanaście sekund po próbie, ale nie odbierałem (81 535 60 60) co też
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link