Wpis z mikrobloga

@zgreddo: Nieprawda. Wjadę po Kassel bez problemu. Zmiana z automatu na manual, trzymanie powyżej 1500 obr, i po prostu prawy pas i prędkość 20 - 30 km/h.

@Ferdynand_Lipski: @Messix:
Żadna zarzutka. Tak samo krzyczeli wam podobni ,,zarzutka zarzutka" jak brałem prosto z salonu osobówkę 1.0 60 KM 95 Nm. A jeżdżę nią już ponad 2 lata i chwalę sobie.
  • Odpowiedz
@zgreddo: Nieprawda. Wjadę po Kassel bez problemu. Zmiana z automatu na manual, trzymanie powyżej 1500 obr, i po prostu prawy pas i prędkość 20 - 30 km/h.


@Adamfabiarz: :)) już to widzę, pewnie dlatego w południowych niemczech jeździ tyle 360tek z 40 tonami xD
  • Odpowiedz
@grzesiu30790: Myślałem nad Scanią P, ale ostatecznie zdecydowałem się na tą większą G.

@kalantin: Żaden ets tylko samo życie.

@zgreddo 20 lat temu najczęściej poruszały się po drogach 3XX-konne ciężarówki. Ponadto w dowód wbite będzie 40 ton, jakby nie dało rady, to by nie było wbite.

Zresztą co najmniej 3/4 moich przejazdów to będzie Holandia, północno-środkowe Niemcy, Dania i południowa Szwecja.
Adamfabiarz - @grzesiu30790: Myślałem nad Scanią P, ale ostatecznie zdecydowałem się ...

źródło: Europe_blank_map

Pobierz
  • Odpowiedz
@grzesiu30790: Ale za to 20 lat później jest więcej tras szybkiego ruchu. Niemal 90% kilometrów będzie robionych na autostradach i drogach ekspresowych. Jedziesz sobie prawym pasem, trzymasz odstęp 50-60 metrów, i jest elegancko.
  • Odpowiedz