Wpis z mikrobloga

@eNse: Lubię. I zresztą sam będę wskakiwał na małe / średnie kółko każdego miesiąca za kierownicę tego behemota. I ostatecznie zdecydowałem się na większą i mocniejszą opcję, bo początkowo zastanawiałem się nad 5-cylindrową 9,0-litrową 1700 Nm Scanią P360.

2 tryby: Normal i Eco. Kaganiec na 85 km/h.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: Przedłużyło się miesiąc skompletowanie finalne zamówienia z poprawkami, dopięcie umowy leasingowej, potem 2 miesiące oczekiwania na slot produkcyjny, bo na taki okres akurat trafiłem. Faktyczny okres produkcji to 2-3 miesiące i potem do miesiąca na wydanie.
  • Odpowiedz
pół roku to żelazo produkują?


@wezsepigulke: bo tam dwa miesiące planów budowy tego modelu szukali, bo oatatni zamówiony model w takiej konfiguracji robili przed covidem :)
  • Odpowiedz
@Adamfabiarz: yhm :) wez gamoniu rob chociarz porzadny risercz do tych gownianych zarzutek tak jak ci kazali bo pojecia o niczym nie masz i wychodzi od razu twoje siedzenie w piwnicy :)
  • Odpowiedz
@eloyard: Tak. Początkowo miałem plan na 5-cylindrowy, 9-litrowy silnik 360 KM i 1700 Nm. Ale ostatecznie zdecydowałem sie na mocniejszy, a jednocześnie mniej wysilony 6-cylindrowy, 12,7-litrowy silnik 370 KM i 1900 Nm. Sam czasem będę siadać za kierownicą, to niech mam większą frajdę z jazdy, a co ()
  • Odpowiedz
Tak. Początkowo miałem plan na 5-cylindrowy, 9-litrowy silnik 360 KM i 1700 Nm.


@Adamfabiarz: zarzutka jak chj. Oba te silniki przeznaczone są do zestawów przestrzennych, przy 40T to pod kassel będziesz to wpychał sam xD
  • Odpowiedz