Kupiłem tydzień temu buty i okazują się trochę niewygodne, głównie przez źle wszyta wkładkę i zastanawiam się co mogę zrobić, żeby bez problemu mi je przyjęli i oddali hajs (chcę zamówić takie same przez internet)
Kupiłem tydzień temu w sklepie stacjonarnym, mam paragon i pudełko, ale przez tydzień w nich chodziłem i jednak dalej nie ma rady (myślałem że się ułoży czy coś) noszą ślady użytkowania Co mam powiedzieć w sklepie, żeby bez problemu je przyjęli?
@depcioo: Obawiam się, że możesz nic nie zrobić, zwrot w sklepie stacjonarnym to tylko dobra wola sprzedającego. Zapytaj najpierw czy przyjmują zwroty.
@depcioo: To byłby najszybsze, tylko opisz dobrze problem z butami, bo 90% reklamacji nie jest uwzględniania. Napisz coś że jest but źle wyprofilowany i powoduje bolący ucisk na stopę, tu masz pole do fantazji.
Kupiłem tydzień temu w sklepie stacjonarnym, mam paragon i pudełko, ale przez tydzień w nich chodziłem i jednak dalej nie ma rady (myślałem że się ułoży czy coś) noszą ślady użytkowania
Co mam powiedzieć w sklepie, żeby bez problemu je przyjęli?
Zwrot, reklamacja czy rękojma? Sklep na literę E
#buty #reklamacja #obuwie #sklep #sprzedaz #pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta