Wpis z mikrobloga

Miałem ten silnik. 1.8 RP 90KM w goflie dwójeczce, chociaż jak b4 to może być ta okrojona wersja 75KM.. tutaj w afryce, czyli serwis zerowy, z przebiegiem rzekomo 5mln km ( ͡° ͜ʖ ͡°)

29 lat miał mój silnik, był zalany pełnym syntetykiem i nie trzeba było dolewac oleju, po 10k, na miarce było powyżej min. a pod maską to często pajęczyny widziałem, bo nie trzeba było otwierać. Dla kontrastu, przy oplu astrze g, swego czasu idzie sąsiad garażowy i zagaja coś, że często dłubie przy nim, a ja do niego.. panie.. częściej maskę niż drzwi otwieram.

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
r5678 - Miałem ten silnik. 1.8 RP 90KM w goflie dwójeczce, chociaż jak b4 to może być...
  • 5
  • Odpowiedz
@r5678: W domu przewinęły się 3 sztuki, dwie B3 i jedną B4. Wszystkie 1.8 benzyna, ta ostatnia w domu była 15 lat, dobijała do pół miliona przebiegu, strzelił rozrząd i poszła za grosze.
Uwielbiałem te auta za wielkość wnętrza i totalnie bezproblemową i tanią eksploatację. Ta ostatnia miała gaz, raz udało mi się zrobić 6,5l/100km ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@t-tk: w rp rozrząd bezkolizyjny był.
ja jeździłem czystą benzyną w mieście palił około 10.5l, w trasie 6.5-7l.
  • Odpowiedz
@r5678: Druga B3 i B4 miały kod silnika abs, pierwsza B3 to był początek lat 90 i nie mam pojęcia jaki miała kod.
Jak strzelił rozrząd to nikt nie zaglądał czy doszło do kolizji, czy nie, to auto miało wtedy pod 20 lat i nikt na nie nie patrzył jak na egzemplarz kolekcjonerski. Postało chwilę pod płotem i poszło do ludzi.
  • Odpowiedz