Wpis z mikrobloga

@Xizor:
Gdańsk- Łódź - Kraków to jedno ale jak na to patrzę to ta mapka aż się prosi o dorysowanie kreski z Rzeszowa na Lublin. Choć na razie ta relacja i tak dużo zyskała na atrakcyjności przez budowę S19.
  • Odpowiedz
  • 0
@willard bo szprychy były poparte jakąkolwiek analizą XD narysowane przez Patryka Wilda, człowieka który nie ma żadnego doświadczenia w projektowaniu jakiejkolwiek infrastruktury xD
  • Odpowiedz
  • 0
@willard ale z tego tweeta nie wynikają jakie analizy i jakie potoki pasażerów były przewidziane dla każdej ze szprych. Koleś po prostu powiedział, że CPK ma zaawansowane narzędzie do analizy. Z samego faktu posiadania narzędzia nie wynika jego umiejętne stosowanie. Przecież nawet z tego obrazka wynika, że podstawa to linia Y i kierunek na południe od Wawy, a reszta szprych ma dużo mniejsze obciążenie. Więc gdzie tu uzasadnienie dla każdej ze
  • Odpowiedz
@Xizor: Przecież masz nawet w tym krótkim wątku:

Każda szprycha, każdy jej fragment (w tym Sanok i Giżycko) jest poddawany analizie. PMT jest uszczegóławiany i rygorystycznie sprawdzana zasadność i wariant optymalny do SK, STEŚ i dalej.


Sam model był kiedyś na stronach CPK, może nie usunęli, możesz się tam zapoznać z założeniami i projektem kolejowym CPK w szczegółach.

Jeśli interesuje Cię merytoryczna polemika do szprych to na X Wild dyskutował
  • Odpowiedz