Wpis z mikrobloga

Nie jest tak trwały jak Ducato, w którym alternator/skrzynia itp sypało się po 400 000km. W Iveco takie rzeczy mogą już po 250 000 wykazywać mocne zużycie.

Podsumowując #kiedystobylo
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: Ducato itp mają odpowiednik USA, ram promaster, z silnikiem 3.6L V6 280KM, 350nm. to musi chodzić i nie spali więcej niż 17 gazu po mieście, ludzie to czasami ściągają z usa i biorą do pracy. Użytkowanie wychodzi taniej niż diesel nie tylko paliwo ale przede wszystkim serwis oraz lepiej się zbiera.
  • Odpowiedz
@r5678 I butle LPG masz w przestrzeni ładunkowej. Alternatywnie zamiast koła zapasowego, wtedy masz koło zapasowe w przestrzeni ładunkowej i tankujesz co godzinę. I wyjdzie z 10zł taniej na 100km, instalacja się zwróci w długim czasie. Jak Amerykanie leją tam 78 oktanowke za grosze to ma to trochę sens, u nas nikły.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: co Ty gadasz. Butla 90L przy grodzi że na to też możesz coś położyć. Zasieg 500km przy mieście. Na trasie więcej. Jakim długim czasie?

11 litrów ropy pali 2.2 diesel. To masz 70zl za 100km. Na gazie 47zl. Oszczedzasz 2300zl na kazde 10K. Koszt instalki nie więcej niż 4k bo dwa wtryskiwacze więcej i lepszy komputer. Rób 20k rocznie to niecały rok i jesteś na zero.

Koło zapasowe w
  • Odpowiedz
@realme7: przecież to na cng jeździ, ty najpierw poszukaj kogoś kto ci to w ogóle przerobi na lpg bo to nie jest wcale oczywiste że będzie to jakkolwiek możliwe
  • Odpowiedz