Wpis z mikrobloga

Śmieszne. Przeglądałem na fejsie posty jednej alternatywnej męskiej marki odzieżowo-bieliźnianej. Jeden z nich głosi: "ikoniczna podkoszulka marki [tu nazwa tejże]". Myślę, co jest w niej ikonicznego? Sprawdziłem w necie, brend założony w 2017 roku. Ma zatem 7 lat. I tyle wystarczy, żeby jakaś ich szmatka była ikoniczna XD Mimo, że marka jest polska, to wszystkie posty jak i strona internetowa są po angielsku, żeby było 'international' i miało trafić do zagranicznej publiki. Reklamy utrzymane w estetyce homoerotycznej, prezentujące atletycznych dwudziestoparolatków w samych gaciach (rzecz jasna musi być też jeden czarny, żeby były parytety), celem trafienia do zamożnych gejów, którzy wydadzą... ile?... 32 euro za bokserki XD

#modameska #moda #beka #kapitalizm #lgbt #teczowepaski
  • 8
  • Odpowiedz
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: On ma rację akurat. @AlexBrown Może lubić lub nie MISBHV, ale te rzeczy trafiły chociażby do GTA Online. Noszą je osoby pokroju Avy Max i Justina Biebera czy chociażby mieli kolaborację z UFO361, współpracę z Reebokiem. Jak na polskie realia zwłaszcza to jest mega dużo, gdzie większość tych marek nawet które bardzo dobrze ciągnęła poupadała praktycznie.
  • Odpowiedz
Ma zatem 7 lat


@AlexBrown: co do "ikoniczne" to książulo testował burgerownię "burgerownia tiktokerki" to w chwili jak powstała reklamowała się "KULTOWA burgerownia" XD Także tyle jeśli chodzi o sens słowa a jego stosowanie xd
  • Odpowiedz