Wpis z mikrobloga

@kilo-bravo wy z prawicy serio nie rozumiecie kompletnie jak działa świat xD UE cłami chce zmusić Chiny do przeniesienia produkcji do krajów związkowych. Nikt nie chce zakazywać chińskich samochodów, ale mają one być produkowane chociaż częściowo tutaj. Izera jest przykładem jak to ma działać, chińskie auto produkowane pod europejskim szyldem, składane w fabryce położone w kraju europejskim
  • Odpowiedz
@kilo-bravo: Ale to jest żałosne i typowo pisowskie myślenie w stylu odmroże sobie ucho na złość mamie. Unia ma bronić interesów obywateli uni, niezależnie od tego czy to Niemcy, Włosi, Francuzi czy inni.
  • Odpowiedz
@kilo-bravo: chodzi o to, by przechodząc przez transformację energetyczną, jednocześnie nie zarżnąć swojej własnej gospodarki, dając obcemu kapitałowi wejść jak do siebie i wypompować hajs
  • Odpowiedz
@kilo-bravo: Tak, to jest ochrona wewnętrznego rynku, zwłaszcza koncernów motoryzacyjnych. Tak, klimat jest ważny. Nie, nie jest to hipokryzja, bo bez tego typu działań w ciągu dekady stracisz całkowicie poparcie i z walki ze zmianami klimatu nie wyjdzie nic.
Udajesz czy jesteś taki naiwno-chłopsko-rozumowy? Trzeba dbać o interesy różnych grup wprowadzając tego typu zmiany, bo po prostu inaczej wywiozą Cię na taczce. Dlatego słynna dyrektywa budynkowa będzie zawierać pewnie zajebiste dopłaty
  • Odpowiedz
no to mów że chodzi o geszeft dla europejskich koncernów samochodowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@kilo-bravo: Chodzi i o transformację energetyczną na zero emisyjną i o dobry geszeft. Dlaczego mamy wybierać jedno albo drugie skoro można mieć obydwa?
  • Odpowiedz
  • 2
@kilo-bravo Poczytaj czym jest CBAM, to zrozumiesz dlaczego wysokie clo na elektryki jest dobrym rozwiązaniem.
Dodatkowo wspieramy geszeft bo sami nie potrafimy dopiac fabryki i produkcji Izery...
  • Odpowiedz
no to mów że chodzi o geszeft dla europejskich koncernów samochodowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@kilo-bravo: oczywiście, że o to chodzi i powinniśmy się cieszyć i wspierać wspólny rynek europejski, u nas też są zakłady motoryzacyjne, wytwarzane są części do produkcji... Przecież jak I'm spadnie sprzedaż, the nie będą zamykać rodziny h zakładów tylko tych u nas. Automotive to tylko przykład, ale tak samo powinniśmy walczyć chociażby
  • Odpowiedz