Aktywne Wpisy
Czy rezygnacja ze studiów na przedostatnim semestrze to dobra decyzja?
Od października powinienem zacząć ostatni semestr na informatyce. Mam niezaliczony przedmiot a na dodatek nie zacząłem nawet pisać pracy dyplomowej (nie mam nawet tematu wybranego). Zacząłem się zastanawiać czy ma to sens. Pracuję w zawodzie, ale z pracą ciężko. W obecnej firmie chcą mnie zwolnić a nowej na horyzoncie nie widać.
Może lepiej to rzucić wszystko i pójść na kasę czy gdziekolwiek
Od października powinienem zacząć ostatni semestr na informatyce. Mam niezaliczony przedmiot a na dodatek nie zacząłem nawet pisać pracy dyplomowej (nie mam nawet tematu wybranego). Zacząłem się zastanawiać czy ma to sens. Pracuję w zawodzie, ale z pracą ciężko. W obecnej firmie chcą mnie zwolnić a nowej na horyzoncie nie widać.
Może lepiej to rzucić wszystko i pójść na kasę czy gdziekolwiek
kobiaszu +153
Chyba faktycznie trzeba prawnie wymuszać fabryczne ograniczenie prędkości bo inaczej się bydło nie nauczy i będzie jeździć z sądowym zakazem. Jaki sens homologowac pojazdy które jadą więcej niż te 180km/h jeżeli nie ma u nas w kraju drogi która pozwala legalnie tak szybko jechać? Niech se przyspieszają do setki w 3 sekundy ale kaganiec na 180km/h i koniec. Do tego surowe kary za ściąganie ograniczeń i problem się zmniejszy. W dzisiejszych czasach
W Formentorze ostała się wersja 265 KM z 2.0 TSI, ale też nie wiadomo kiedy będzie dostępna. Na start tylko miękka hybryda 1.5 eTSI 150 KM. xD
#cupra #samochody
Od zeszłego roku coś się zmieniło, pewnie przez głupie regulacje UE, i auta sportowe zaczęły znikać. Z hothatchy obecnie to co zostało?
Megane - nie ma
Foka rs -
W segmencie niżej jest jeszcze gorzej, Polo GTI, i20N i białe kruki w stylu jakichś abarthow i yarisek GR.
@supersucker: no i taka już zapowiedzieli, tylko przez to że to hybryda to cena jest z kosmosu. Przed liftem była jeszcze bardzo sensowna wersja VZ 2.0 TSI 245 KM, która bazowo kosztowała 168k i z wyposażeniem dodatkowym można było się zamknąć w 200k. Teraz zrobią myk, że niby cennik opublikowali, ale pełna gama silników wejdzie nie wiadomo kiedy, ale za to pewnie się to zgra ze zmianą cennika i za 2.0 TSI zapłacisz bankowo minimum 200k.
Nie pisz do mnie plaskoziemco, bo ja nie będę dyskutował ze czarne jest białe xD
Idź swoim kolegom tłumaczyć, że ziemia jest płaska xD
Bez odbioru, znudziło mi się kopanie leżącego
@Drmscape2: tak to niestety właśnie teraz wygląda. To samo stało się z Tonale od Alfy Romeo, albo miękka hybryda 1.5l i 160KM albo 265KM ale wersja plug-in, która kosztuje niemal tyle co nowe Stelvio. Czyli albo kastrat, albo plug-in za absurdalne pieniądze.