Wpis z mikrobloga

Chciałbym poczuć nową impresje płynącą gier, dlatego chciałbym zakupić gogle VR. Pierwsze tytuły jakie bym chciał ograć to m.in Skyrim na modach dlatego mam do Was kilka pytań. Czy Quest 3 to dobry wybór? Może jakaś alternatywa? Jeżeli chce grać podłączony do komputera czy potrzebuje mocnego komputera? Obecnie posiadam laptop DELL G15 5515, czy sprosta wymaganiom? Jak wygląda poruszanie się w tego postacią w tego typu grach? Czy muszę trzymać klawisz na kontrolerze czy gogle same poprzez kamerę wczuwają ruch? Jeżeli nie ma takiej opcji to co dokupić, czy ruch bohatera był tożsamy z ruchem mojej sylwetki? Dla wielu mogą to być pytania oczywiste ale jako facet starej daty mam niskie pojęcie na temat tego sprzętu i dziękuje za każde doradztwo.
#vr #gry
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MasloMaslaneMaslo sterujesz tylko rękoma postaci chodzisz kontrolerami(mam questa 3), zastanawiam się czy nie lepiej było kupić quest 2 sporo tańszy. Z headsetem łączysz przez wifi, niestety musi być to wifi 5GHz z 2ghz da się grać ale będzie szarpało jakość obrazu.
  • Odpowiedz
to co dokupić, czy ruch bohatera był tożsamy z ruchem mojej sylwetki?


@MasloMaslaneMaslo: trackery i latarnie które w sumie będą kosztować więcej niż sam quest

Tak quest 3 to najlepszy wybór aktualnie
  • Odpowiedz
@MasloMaslaneMaslo: W tym laptopie jest mobilna wersja RTX 3060 która ma moc porównywalną do desktopowego 1660Ti więc nie poszalejesz ale VR będzie działać. Prawda jest taka, Quest 3 to obecnie najlepsze gogle do domowego użytku (pomijam wynalazki typu Pimax) ale są o wiele za drogie (2500zł). Na OLX / Allegro Lokalnie spokojnie kupisz Quest 2 w prawie idealnym stanie z kontrolerami za ~750zł. Szukaj wersji bez rys / bad pixeli.
  • Odpowiedz
@MasloMaslaneMaslo: Wykrywanie "chodzenia" jest trudne i nie warte świeczki obecnie. Jest kilka podejść do tego tematu, kamerki montowane w rogach pokoju, maty ślizgowe, czujniki na nogach. Wszystko to raczej dema i mają ogromne problemy i IMO nie nadają się do użycia konsumenckiego. Niestety obecnie poruszanie się w grach VR ma sens tylko przy pomocy kontrolerów. Za to obracanie, pochylanie i ręce - to działa już bardzo dobrze.
  • Odpowiedz