Wpis z mikrobloga

Zepsuł mi się telewizor TCL - nie wybudzał się z HDMI. Może mało istotna wada. Ale jednak mi przeszkadzała.
Zmiana oprogramowania, reset ustawień fabrycznych nie pomógł. Skontaktowałem się z producentem - TCL.
A jeszcze co ważne - po kilku godzinach w trybie standby ta wada występowała. Jeśli włączałem sobie po kilku minutach to było okej.
Było to intrygujące, aczkolwiek wskazywało na jakiś defekt na płycie głównej
Kilka wiadomości wymienionych z TCL, oczywiście zmiana oprogramowania, reset itp. No i za każdym razem piszę, że nie pomaga.
Napisałem maila, że jako producent odpowiadają jeszcze gwarancją. W końcu umówili serwis.
Serwis skontaktował się w miarę szybko i zabrali sprzęt.
Pomogłem serwisantowi spakować TV do kartonu i znieść do samochodu.

Może od tego powinienem zacząć TCL 58P635 - to model tego telewizora.

Da się znieść i wnieść go samego, ale po wąskiej klatce schodowej jest to niewygodne.
Po tygodniu dostaję telefon, że już TV do mnie jedzie. No super, nie będzie mnie w domu, "Czy mógłby Pan wnieść?"
Nie ma problemu.
Wracam, proszę Tatę o pomoc.
Po podłączeniu matryca jak na zdjęciach w komentarzu. Pęknięta i brudna.
Od razu mail do TCL.
I odpowiedź:

"Czy przy odbiorze przesyłki urządzenie zostało sprawdzone? Jeśli dokumenty odebrania zostały podpisane i zaakceptował Pan 'uszkodzoną' przesyłkę (tj. niezaklejone opakowanie) to obawiam się, że nie będziemy w stanie pomóc.

Jeśli opakowanie przesyłki jest ewidentnie uszkodzone lub sprawia wrażenie, że produkt w środku może nie być bezpieczny, należy taką przesyłke sprawdzić od razu przy dostawcy. Jeśli dokumenty odbioru zostały przez Pana podpisane, to nie będziemy w stanie udzielić pomocy."

Nic nie podpisywałem. Więc mogę twierdzić, że TV nie otrzymałem.

A tak tylko napisałem, żeby wystrzegać się tej firmy.
Cytując klasyka "Nie mamy Pańskiego płaszcza I co Pan nam zrobi?"

#tcl #tv #telewizory
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie wiem jak tutaj rekojmia, moze do kuriera? Ale to oni powinni sie jakos poczuc, gdize lezy prawda nie wiem. Kazdy z wymienionych aktorow mogl to zrobic, nawet ty albo ktos u nich na serwisie r------l i wyslal by premii nie stracic.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@marsjanin2012 oczywiście, że tak.
Nie przywoził tego kurier tylko serwisant.
I tutaj jest sytuacja patowa.
Wyjmowałem z oryginalnego pudełka najdelikatniej jak się da. Dlatego poprosiłem o pomoc drugą osobę. Chciałem ten tv sprawdzić czy działa i sprzedać gdyż w czasie naprawy już kupiłem inny.
  • Odpowiedz