Aktywne Wpisy
wlamsiedomozgu +683
Siema mirki i mirabelki. Nigdy nie prosilem o pomoc, moze nikt tego nie zobaczy, ale sprobuje. Wczoraj w nocy starszej rodzince z mojej miejscowosci splonal dach nad glowa. Na szczescie uratowali sie z pozaru, ale dom... zreszta widac na zdjeciach. 10 zastepow strazy pozarnej walczylo od 2 w nocy do poznych godzin porannych. To dobrzy, uczciwi, ciezko pracujacy ludzie, znam ich osobiscie. Zbiorke zalozyl ich ziec. Prosze pomozcie plusujac, wykopujac znalezisko, oraz wplacajac chociaz symboliczne kwoty.
Link do znaleziska:
https://wykop.pl/link/7558449/pozar-domu-w-kielczy-prosba-o-wsparcie-dla-starszej-rodziny/
Link do zdjec z akcji oraz po niej:
Link do znaleziska:
https://wykop.pl/link/7558449/pozar-domu-w-kielczy-prosba-o-wsparcie-dla-starszej-rodziny/
Link do zdjec z akcji oraz po niej:
Zmiana oprogramowania, reset ustawień fabrycznych nie pomógł. Skontaktowałem się z producentem - TCL.
A jeszcze co ważne - po kilku godzinach w trybie standby ta wada występowała. Jeśli włączałem sobie po kilku minutach to było okej.
Było to intrygujące, aczkolwiek wskazywało na jakiś defekt na płycie głównej
Kilka wiadomości wymienionych z TCL, oczywiście zmiana oprogramowania, reset itp. No i za każdym razem piszę, że nie pomaga.
Napisałem maila, że jako producent odpowiadają jeszcze gwarancją. W końcu umówili serwis.
Serwis skontaktował się w miarę szybko i zabrali sprzęt.
Pomogłem serwisantowi spakować TV do kartonu i znieść do samochodu.
Może od tego powinienem zacząć TCL 58P635 - to model tego telewizora.
Da się znieść i wnieść go samego, ale po wąskiej klatce schodowej jest to niewygodne.
Po tygodniu dostaję telefon, że już TV do mnie jedzie. No super, nie będzie mnie w domu, "Czy mógłby Pan wnieść?"
Nie ma problemu.
Wracam, proszę Tatę o pomoc.
Po podłączeniu matryca jak na zdjęciach w komentarzu. Pęknięta i brudna.
Od razu mail do TCL.
I odpowiedź:
"Czy przy odbiorze przesyłki urządzenie zostało sprawdzone? Jeśli dokumenty odebrania zostały podpisane i zaakceptował Pan 'uszkodzoną' przesyłkę (tj. niezaklejone opakowanie) to obawiam się, że nie będziemy w stanie pomóc.
Jeśli opakowanie przesyłki jest ewidentnie uszkodzone lub sprawia wrażenie, że produkt w środku może nie być bezpieczny, należy taką przesyłke sprawdzić od razu przy dostawcy. Jeśli dokumenty odbioru zostały przez Pana podpisane, to nie będziemy w stanie udzielić pomocy."
Nic nie podpisywałem. Więc mogę twierdzić, że TV nie otrzymałem.
A tak tylko napisałem, żeby wystrzegać się tej firmy.
Cytując klasyka "Nie mamy Pańskiego płaszcza I co Pan nam zrobi?"
#tcl #tv #telewizory
Nie przywoził tego kurier tylko serwisant.
I tutaj jest sytuacja patowa.
Wyjmowałem z oryginalnego pudełka najdelikatniej jak się da. Dlatego poprosiłem o pomoc drugą osobę. Chciałem ten tv sprawdzić czy działa i sprzedać gdyż w czasie naprawy już kupiłem inny.