Aktywne Wpisy
criginold +28
chris88 +1
Czy istnieje język programowania, który można nazwać dobrym i nie ma istotnych wad?
Czego bym się nie dotknął okazuje się, że jest do niczego po głębszej analizie.
#programowanie #programista15k
Czego bym się nie dotknął okazuje się, że jest do niczego po głębszej analizie.
#programowanie #programista15k
Zmiana oprogramowania, reset ustawień fabrycznych nie pomógł. Skontaktowałem się z producentem - TCL.
A jeszcze co ważne - po kilku godzinach w trybie standby ta wada występowała. Jeśli włączałem sobie po kilku minutach to było okej.
Było to intrygujące, aczkolwiek wskazywało na jakiś defekt na płycie głównej
Kilka wiadomości wymienionych z TCL, oczywiście zmiana oprogramowania, reset itp. No i za każdym razem piszę, że nie pomaga.
Napisałem maila, że jako producent odpowiadają jeszcze gwarancją. W końcu umówili serwis.
Serwis skontaktował się w miarę szybko i zabrali sprzęt.
Pomogłem serwisantowi spakować TV do kartonu i znieść do samochodu.
Może od tego powinienem zacząć TCL 58P635 - to model tego telewizora.
Da się znieść i wnieść go samego, ale po wąskiej klatce schodowej jest to niewygodne.
Po tygodniu dostaję telefon, że już TV do mnie jedzie. No super, nie będzie mnie w domu, "Czy mógłby Pan wnieść?"
Nie ma problemu.
Wracam, proszę Tatę o pomoc.
Po podłączeniu matryca jak na zdjęciach w komentarzu. Pęknięta i brudna.
Od razu mail do TCL.
I odpowiedź:
"Czy przy odbiorze przesyłki urządzenie zostało sprawdzone? Jeśli dokumenty odebrania zostały podpisane i zaakceptował Pan 'uszkodzoną' przesyłkę (tj. niezaklejone opakowanie) to obawiam się, że nie będziemy w stanie pomóc.
Jeśli opakowanie przesyłki jest ewidentnie uszkodzone lub sprawia wrażenie, że produkt w środku może nie być bezpieczny, należy taką przesyłke sprawdzić od razu przy dostawcy. Jeśli dokumenty odbioru zostały przez Pana podpisane, to nie będziemy w stanie udzielić pomocy."
Nic nie podpisywałem. Więc mogę twierdzić, że TV nie otrzymałem.
A tak tylko napisałem, żeby wystrzegać się tej firmy.
Cytując klasyka "Nie mamy Pańskiego płaszcza I co Pan nam zrobi?"
#tcl #tv #telewizory
Nie przywoził tego kurier tylko serwisant.
I tutaj jest sytuacja patowa.
Wyjmowałem z oryginalnego pudełka najdelikatniej jak się da. Dlatego poprosiłem o pomoc drugą osobę. Chciałem ten tv sprawdzić czy działa i sprzedać gdyż w czasie naprawy już kupiłem inny.